تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805573039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی برای آبادانی قم/ پرهیز از گسترش شهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: لاریجانی تأکید کرد:
استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی برای آبادانی قم/ پرهیز از گسترش شهر

لاریجانی در قم


شناسهٔ خبر: 3557484 - دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
استانها > قم

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر از فرصت سرمایه گذاری کشورهای خارجی در قم استفاده کنیم می‌توان در جهت آبادانی و توسعه صنعت قم قدم برداریم و مسئولان در این جهت باید تلاش کنند. به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی و آئین افتتاح و بهره برداری ۱۳۵ پروژه عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری قم که قبل از ظهر دوشنبه در سالن همایش شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: درحال حاضر در شرایط سخت مالی قرار داریم و کارکردن و به ثمررساندن پروژه‌ها به مجاهدت نیاز دارد و به تلاشگران آن باید جایزه بزرگی داد. وی ادامه داد: از بدهی شهرداری به بانک‌ها و بدهی دولت به شهرداری قم باخبر هستم و سعی می‌کنیم بخشی از آن را در بودجه قرار دهیم تا شهردار قم از فشار مالی بیرون آید. افق بلندمدتی باید برای شهر قم ترسیم کرد نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه راهبردی قم تا افق ۱۴۰۰ خوب است اما بهتر است افق بلدمدتی برای شهر قم ترسیم کرد تا بتوان شهری که خواهان آن هستیم ایجاد شود در غیر این صورت باید تحت فشار مهاجرت قرار گرفته و با آن‌ها بسازیم. وی ابراز داشت: داشتن افقی بلندمدت برای شهر قم موجب ساماندهی امور می‌شود و هویت شهر قم به عنوان مرکز تشیع حفظ خواهد شد. لاریجانی عنوان کرد: شهر قم مهاجرپذیر است و لزومی به گسترش شهر قم نیست و باید از این امر جلوگیری کرد. رئیس مجلس شورای اسلامی در این زمینه ادامه داد: وضعیت آب قم مناسب نیست و تمام تلاش‌هایی که طی چند سال گذشته انجام شد توانست وضعیت کنونی شهر قم را داشته باشیم. وضعیت‌ آب قم در آینده هشدار دهنده است وی افزود: طی مطالعه‌ای که برای وضعیت شهر قم در آینده انجام شد نشان می‌دهد که وضعیت آب قم هشدار دهنده است.

لاریجانی اظهار کرد: برای اینکه ساکنان فعلی شهر قم به سختی دچار نشوند باید از گسترش شهر قم پرهیز کرد و بجای آن شهرک‌هایی ایجاد شود. وی با اشاره به فضای سبز قم بیان داشت: ‌ توجه به فضای سبز و ایجاد بوستان در قم بسیار ضروری است زیرا شهر قم فضای سبز بسیار کمی دارد و ایجاد بوستان و فضای سبز در زیبایی و آینده شهر قم تأثیر دارد. راه اندازی فاز دوم مترو با فاینانس امکانپذیر است رئیس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: پس از توافق هسته‌ای فضای متفاوتی ایجاد شده و سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه گذاری در کشور علاقه‌مند شده‌اند و برای این امر لازم است ما زمینه سرمایه‌گذاری آن‌ها را فراهم کنیم. وی اظهار کرد: طرح راه آهن سریع السیر تهران، قم و اصفهان در زمان تحریم انجام شد و برای راه اندازی فاز دوم مترو می‌توان از فاینانس استفاده کرد. لاریجانی تصریح کرد: باید زمان کنونی را شناخت و برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در شهر قم زمینه را فراهم کنید و نزدیکی شهر قم به تهران فرصتی‌ا ست که باید از آن بهره برد. ایجاد فضتی تقتصادی سالم و پرهیز از اغتشاش مهم‌ترین وظیفه مسئولان است وی با بیان اینکه بخش زیادی از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند و آبادانی شهر قم و ایجاد اشتغال وظیفه ملی است، گفت: ایجاد فضای اقتصادی سالم و پرهز از اغتشاش مهم‌ترین وظیفه مسئولان است تا مردم بتوانند باکرامت زندگی کنند. نماینده مردم قم در خانه ملت، افزود: اگر از فرصت سرمایه گذاری در قم استفاده کنیم می‌توان در جهت آبادانی شهر قم قدم برداریم و امیدواریم استاندار و شهردار قم از فرصت سرمایه گذاری اقتصادی استفاده کنند و در این جهت تلاش کنند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن