تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802906177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش معاون سپاه به «داعش وار» خواندن پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واکنش معاون سپاه به «داعش وار» خواندن پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی
روز گذشته روزنامه قانون با انتشار مطلبی، پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی را به نوعی محکوم کرده و این اقدام را اقدامی "داعش وار" دانست.
به گزارش نامه نیوز، در بخشی از این مطلب آمده بود:  "نوع برخورد و به زانو نشاندن آنان (سربازان آمریکایی) با دست‌های نهاده بر پشت سر، که در نمایش ناهنجار قم نقش اسیر زن را هم به بازیگری زن نما و بزک کرده داده بودند، برای آن جوان می  توانست یاد آور شباهت صحنه با صحنه های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست نهاده بر پشت گردن در صحنه اعدام داعش باشد که لحظاتی بعد گردن‌شان بریده می‌شد یا تیر خلاص دریافت می‌کردند. متأسفانه آن فیلم تحقیر آمیز بیشتر حکایت از  چنین احساسی در آن سرباز داشت که با توجه به تبلیغات ایران هراسانه پیشین و نمایش های داعشی خود را در آستانه فنا می بیند و نومیدانه به یاد خانه و خانواده و همسر و فرزند و شهر و دیار می افتد و طبیعتاً به خاطر سرنوشت شوم و محتوم خود می گرید."
 
در همین راستا سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه، با اشاره به اینکه سپاه در پخش واقعیت های ماجرای دستگیری تفنگداران آمریکایی، اوج نجابت و جوانمردی را به خرج داده است گفت: باعث تاسف است که برخی با نادیده گرفتن تعرض به سرزمین ما، اصل قضیه را نادیده می گیرند.
 
وی با بیان اینکه کسانی که این عقیده را دارند اعتقادشان مغایر با غرور و افتخار ملی است عنوان کرد: ما از تفنگداران آمریکایی در خور شان مسلمانی و ایرانی مان میزبانی کردیم و هیچگونه بی احترامی به آنها انجام نشد.
معاون سیاسی سپاه در ادامه با طرح این پرسش که اگر قایق های ما وارد آبهای سرزمینی آمریکا می شدند آنها چه واکنشی از خود نشان می دادند یادآور شد: آنها وقتی در مهر ماه سال 66 و حین درگیری نظامی، شهید مهدوی ما را گرفتند، به بدن او میخ آهنی کوبیدند و رفتار وحشیانه ای با عزیزان ما انجام دادند.
 
سردار سنایی راد با بیان اینکه ما هیچگونه رفتار خارج از ضوابط و ملاک های انسانی و اسلامی با نظامیان آمریکایی دستگیر شده نداشتیم تصریح کرد: ما نباید فراموش کنیم که در یک طرف این ماجرا غرور و منافع ملی ما قرار داشت و در سوی دیگر دشمنی متجاوز و مغرور که از آن طرف دنیا برای ماجراجویی به خلیج فارس آمده است.
 
وی با انتقاد از کسانی که به پخش تصاویر دستگیری نظامیان آمریکایی واکنش منفی نشان داده و این اقدام را اقدامی "داعش گونه" دانستند گفت: این قیاس همسویی با دشمن متجاوز و مغرور و جفا بر مدافعان وطن است.
 
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه این قیاس مع الفارغ و جفاکارانه، یا از روی خودباختگی در برابر بیگانگان و یا از روی نا آگاهی است اظهار داشت: در شرایطی که برخی کشورها مجبورند امنیت حداقلی شان را با کمک بیگانگان انجام دهند ما نباید فراموش کنیم که اگر پاسداران و سایر نیروهای مسلح از مرزهایمان حراست نمی کردند هیچ امنیتی برایمان باقی نمی ماند.
سردار سنایی راد در پایان با بیان اینکه ایستادگی در برابر داعش به سبب مجاهدت و پایمردی قاسم سلیمانی ها و شهید همدانی ها حاصل شده است گفت: اینگونه اظهار نظرها در خصوص محکومیت پخش تصاویر نظامیان بازداشت شده آمریکایی، مغایر با غرور ملی است.



منبع: میزان


۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن