تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819531204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو حزب موتلفه اسلامی: در فهرست ائتلاف سهم خواهی وجود نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو حزب موتلفه اسلامی: در فهرست ائتلاف سهم خواهی وجود نداشت
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در طراحی لیست ائتلاف اصول‌گرایان موضوع شایسته سالاری و نه رای‌آوری مطرح بوده است.
به گزارش نامه نیوز، محمد کاظم انبارلویی در گفت و گویی در مورد نحوه تدوین و گردآوری لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: این فهرست محصول بیش از 6 ماه جلسات هم فکری و هم گرایی صمیمانه اصولگرایی بوده است و به اعتقاد من این لیست ترکیب فوق العاده هوشمندی است.


عضو حزب موتلفه اسلامی در خصوص  ترکیب افراد در این لیست گفت: در گردآوری این لیست موضوع سهم خواهی مطرح نبوده است و بیش از 40% از اشخاص و احزاب حضور دارند. لیست ائتلاف اصولگرایان براساس شایسته سالاری شکل گرفته است و من قرار نگرفتن بعضی افراد در لیست ائتلاف را حرکتی هوشمندانه می دانم.


انبارلویی در مورد احتمال ایجاد لیست های موازی در آستانه انتخابات از سوی دیگر اصولگرایان گفت: آنطور که من اطلاع دارم، هیچ لیست موازی از سوی جریان اصولگرایی شکل نخواهد گرفت.


وی در پایان در مورد میزان رای آوری لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: در طراحی این لیست موضوع رای آوری مطرح نبوده است و آنچه مهم بود رعایت توازن بر اساس همه نیازهای فرهنگی، اقنصادی، اجتماعی و ... جامعه بوده است.




منبع: خبرآنلاین


۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن