تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803599624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز همکاری همه جانبه ایران و اتحادیه اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آغاز همکاری همه جانبه ایران و اتحادیه اروپا




وزیر خارجه ایران در ساعات اولیه حضور خود در بروکسل پایتخت بلژیک هدف از سفر خود را دیدار و گفتگو با مقامات اتحادیه اروپا در زمینه های مشترک عنوان کرد.





خبرگزاری مهر: محمد جواد ظریف در ساعات اولیه حضور در بروکسل پایتخت بلژیک در جمع خبرنگاران برنامه های سفر خود به اروپا را تشریح کرد. وی هدف از سفر خود را دیدار و گفتگو با مقامات اتحادیه اروپا در زمینه های مشترک عنوان کرد.

ظریف گفت:  گفتگوهای سطح بالا در سطح معاونین در اتحادیه شروع شده و در سفر آینده موگرینی به ایران این گفتگوها در سطح وزیر باحضور کمیسیون های مختلف اتحادیه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به نظر می رسد روابط ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به خصوص بلژیک به عنوان میزبان نشست های اتحادیه اروپا در آینده ای نزدیک گسترش خواهد یافت.

وزیر خارجه ایران در ادامه سخنانش از ایراد سخنرانی در اتحادیه اروپا و حضور در مرکز مطالعات بلژیک و دیدار با مقامات این کشور خبر داد. به گفته ظریف پیشرفت های قابل ملاحظه ای در مورد اجرای برجام و اجرایی شدن سوئیفت صورت گرفته است و جای امیدواری وجود دارد که تا چند هفته دیگر به سرانجام برسد.

وی همچنین به لغو تحریم های غیرقانونی آمریکا در سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طبق برجام لغو این تحریم ها موضوع مشترک گفتگوهای آینده خواهد بود.  

وی با تاکید بر اینکه ما این موضوعات را با جدیت پیگیری کرده ایم افزود: باز نیاز به هماهنگی داریم که انجام خواهیم داد. موضوعات مهم منطقه ای از موضوعات مهمی است که در دستور کار داریم. ادامه جنگ وحشیانه علیه مردم یمن که کل جامعه بین المللی خواهان پایان توقف حملات غیر قانونی دولت سعودی علیه مردم یمن، یکی دیگز از موضوعات مورد بحث است.

وزیر خارجه کشورمان تصریح کرد: بحث سوریه و ضرورت ایجاد یک جبهه هماهنگ برای مبارزه با داعش و سایر گروههای افراطی بحث دیگری است. ما در جلسه مونیخ نیز توانستیم به یک تفاهم برسیم و در مورد ضرورت آتش بس همه جانبه و توقف عملیات از سوی همه طرف ها بحث کنیم.  همینطور ضرورت کمک رسانی همه جانبه مواضعی بود که جمهوری اسلامی از ماهها قبل از جمله در وین بر آنها تاکید داشته است، اما متاسفانه رژیم سعودی با اینها مخالفت می کند.

ظریف با بیان اینکه رژیم سعودی هم اکنون تحت فشارهای بین المللی برای کنار گذاشتن جنگ طلبی است، گفت: سعودی ها سیاست توهم آلود خود که باید با راه حل نظامی به نتیجه برسد را باید کنار بگذارد؛ ما یقین داریم که آنها چاره ای جز این نخواهند داشت. پیگیری این موضوعات در برنامه کاری ما خواهد بود.

وی در خصوص صحبت پیرامون برنامه لشکرکشی برخی از کشورها به سوریه خاطرنشان کرد: واضح است که این حرف ها شعار تبلیغاتی است. امکانات و توانمندی کشورها کاملا مشخص است و با این بلوف های تبلیغاتی مشکلی از آنها حل نخواهد کرد. اما ادعاهایی که مطرح می شود می تواند باعث تشنج و خطر بیشتر در منطقه شود.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: ضرورت دارد همسایگان ما واقعیات را بفهمند و به آن توجه کنند و اوهام را کنار بگذارند. آنها باید بپذیرند که ناگزیرند به خواست مردم سوریه تن دهند و تصمیم گیری برای آنها را متوقف کنند. مردم سوریه خودشان باید تصمیم گیری کنند.







تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن