تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804746374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر حزب عدالت‌طلبان استان چهارمحال و بختیاری: امیدواریم کاندیداهای اصلح به مجلس راه پیدا کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبیر حزب عدالت‌طلبان استان چهارمحال و بختیاری:
امیدواریم کاندیداهای اصلح به مجلس راه پیدا کنند
دبیر حزب عدالت‌طلبان استان چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم کاندیداهای اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

خبرگزاری فارس: امیدواریم کاندیداهای اصلح به مجلس راه پیدا کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی امشب در نشست خبری اعلام مواضع و برنامه‌های شورای ائتلاف اصولگرایان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حزب مؤتلفه اسلامی در سال 42 در کشور تشکیل شد.
وی با اشاره به سابقه 22 ساله این حزب در این استان، خاطرنشان کرد: این حزب در شهرستان‌های 9گانه چهارمحال و بختیاری عضو دارد و در شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ، اردل، فارسان و لردگان دارای دفتر رسمی و بقیه مناطق نیز با مدیریت دفتر استان اداره می‌شوند.
این مسئول تأکید کرد: شورای مؤتلفه استان چهارمحال و بختیاری 21 عضو و شورای شهرستان‌ها 15 عضو دارند و این حزب شامل شورای مؤتلفه جوانان، شورای مؤتلفه بانوان که 95 درصد فعالیت فرهنگی و تنها 5 درصد فعالیت سیاسی انجام می‌دهند، شورای امر به معروف و نهی از منکر که به مدت یک سال رتبه اول را در کشور داشت، شورای انتخابات که موقتاً در زمان انتخابات تعطیل است، شورای روحانیت و در نهایت کمیته برنامه‌ریزی و اجرایی است.
کاظمی با بیان اینکه مسئولیت تشکیلات استان با دبیر این حزب است افزود: معاونت‌های سازماندهی اعضا، آموزش، برنامه‌ریزی، روابط عمومی و تبلیغات، مالی، اداری، سیاسی از جمله معاونت‌های این حزب و واحد جوانان و بانوان که زیرمجموعه معاونت سازماندهی است، واحدهای حزب مؤتلفه اسلامی هستند. * نظرات و اعمال کاندیداها با امضای میثاق‌نامه هم‌سو می‌شود وی با اشاره به اینکه کاندیداهای حزب مؤتلفه اسلامی با امضا کردن میثاق‌نامه تعهد می‌کنند همه نظرات و کارهایشان مطابق با میثاق‌نامه باشد، اظهار کرد: همه اصولگرایان تعهد داده‌اند که همدل و همزبان باشند.
دبیر حزب عدالت‌طلبان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کسانی که میثاق‌نامه را امضا کرده‌اند نباید به صورت جدا کاری انجام دهند، ادامه داد: اگر بنا باشد که فردی به صورت مستقل کاری انجام دهد باید به درخواست و رأی شورا باشد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه کاندیداها هم‌سو هستند و نیازی به رقابت فشرده نیست اما در صورتی که لازم شود روی یک نفر در شهرستان شهرکرد تجمیع می‌کنیم تا رأی خودمان از بین نرود. * روح جبهه پایداری تبیین مبانی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام است حجت‌الاسلام عبدالرضا یزدانی عضو شورای جبهه پایداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جبهه پایداری با هدف فعالیت‌های فرهنگی ـ اعتقادی تشکیل شده است، اظهار کرد: به همین دلیل این جبهه در رأس از شورای فقاهت حوزوی سود می‌برد.
عضو شورای جبهه پایداری چهارمحال و بختیاری گفت: جبهه پایداری رهبر معنوی خاصی ندارد و عقیده این جبهه این است که رهبر ما یکی است و آن مقام معظم رهبری است.
وی، روح جبهه پایداری را تبیین مبانی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دین مبین اسلام عنوان و ادامه داد: امیدواریم به جایی برسیم که وقتی کاندیدایی معرفی شد مردم به صورت خودکار به سمت فرد اصلح دینی بروند.
یزدانی با اشاره به اینکه این جبهه در زمان غیر از انتخابات نیز فعالیت می‌کند، تأکید کرد: در چهارمحال و بختیاری جبهه پایداری اسلامی به صورت شورایی است که شورای اصلی 2 سال است که تشکیل شده و به صورت فعال در حال کار هستند.
عضو شورای جبهه پایداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر به ظاهر دو جبهه اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور فعالیت می‌کنند، تبیین کرد: اما در واقع یک حزب در کشور داریم و آن حزب خودی‌هاست.
وی با اشاره به اینکه قرار نیست هدف‌مان را با هر وسیله‌ای به دست آوریم، بیان داشت: در چهارمحال و بختیاری کاندیداهای مستقل کمتر است. * جامعه اسلامی مهندسین از سال 73 در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرده است به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد همتیان طی این جلسه پیرامون جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: این جامعه 25 سال است که در کشور تشکیل شده، اما در چهارمحال و بختیاری از سال 73 تاکنون آغاز به کار کرده است.
عضو شورای جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری به شورای 12 نفره این جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت در جهت همکاری با سایر احزاب اصولگرا و ایجاد وفاق و همدلی بین مهندسین سراسر این استان از جمله اهداف این جامعه است.
وی با بیان اینکه جلسات عمومی برای مهندسان در همه نقاط این استان برگزار کرده‌ایم، اضافه کرد: 15 اسفندماه انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین چهارمحال و بختیاری را با رویکرد فعالیت بیشتر در جامعه داریم.  


94/11/25 - 23:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن