تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802702786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: جورج بوش برای حمله به عراق به ما دروغ گفت


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ترامپ: جورج بوش برای حمله به عراق به ما دروغ گفت
کاندیدای ریاست جمهوری پیشرو حزب جمهوری‌خواه آمریکا در اظهاراتی، جورج دبلیو. بوش، رییس جمهور سابق این کشور را متهم به دروغگویی برای وارد کردن آمریکا به جنگ عراق کرده و او را مقصر از بین رفتن امنیت آمریکا دانست.


به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هافینگتون پست، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا شنبه شب در مناظره تلویزیونی برگزار شده میان کاندیداهای ریاست جمهوری جمهوری خواه در شبکه خبری سی‌بی‌اس، درباره سران دولت جورج دبلیو. بوش گفت: آن‌ها دروغ گفتند. آن‌ها گفتند که در عراق سلاح‌های کشتار جمعی وجود دارد در حالی که هیچ سلاحی وجود نداشت. آن‌ها می‌دانستند که چنین چیزی واقعیت ندارد و سلاح کشتار جمعی وجود ندارد.


این اظهارات دونالد ترامپ در بر دارنده انتقادهای شدیدتری علیه دولت جورج دبلیو. بوش به نسبت جمهوری‌خواهان منتقد دیگر بوده‌اند. برخی از جمهوری‌خواهان پیش از این به رغم اذعان به اشتباه بوش در حمله به عراق استدلال کرده بودند که دولت بوش با حسن نیت عمل کرده است، اما این حقیقت که کاندیدای ریاست جمهوری پیشرو جمهوری‌خواهان رسما بوش را به دروغگویی متهم کرده مساله‌ای قابل توجه است.


ترامپ اظهار کرد: ما دو تریلیون دلار بودجه صرف جنگ عراق کردیم و هزاران قربانی بر جای گذاشتیم. مشخصا این جنگ یک اشتباه بود. جورج بوش یک اشتباه را مرتکب شد. درست است که ما می‌توانیم مرتکب اشتباه شویم اما این اشتباه واقعا گزاف بود. ما هرگز نباید به عراق حمله می‌کردیم. ما کل خاورمیانه را بی‌ثبات کرده‌ایم.


در این مناظره جب بوش، برادر جورج بوش و کاندیدای ریاست جمهوری دیگر حزب جمهوری‌خواه اگرچه جنگ عراق را یک اشتباه خواند اما گفت که از اتهام‌زنی‌ها علیه دولت برادرش به خاطر همه مشکلات خسته شده است.


وی که فرماندار سابق فلوریدا است گفت: من از اتهام‌زنی باراک اوباما و از اینکه او برادر من را مقصر همه مشکلاتی که داشته می‌داند، خسته و منزجر هستم. از طرفی صراحتا باید بگویم که اهمیت چندانی به توهین‌هایی که دونالد ترامپ به من نسبت می‌دهد نمی‌دهم. من از اینکه او نیز خانواده من را دائما مقصر می‌داند خسته و منزجر هستم.


این در حالی است که دونالد ترامپ مثل گذشته بار دیگر تکرار کرد که حملات تروریستی 11 سپتامبر جلوی چشم جورج دبلیو. بوش اتفاق افتاد و او مقصر از بین رفتن امنیت آمریکا است.


پس از ترامپ، سناتور مارکو روبیو، کاندیدای جمهوری‌خواه دیگر نیز گفت:، از این بابت که در زمان حملات 11 سپتامبر جورج بوش به جای رقیب دموکراتش ال گور، ‌رئبس جمهور آمریکا بوده خرسند بوده و معتقد است که بوش آمریکا را ایمن نگه داشته است. اما در پاسخ ترامپ گفت: چطور او وقتی که مرکز تجارت جهانی فروپاشید ما را ایمن نگه داشت؟ من صدها تن از دوستانم را در این حمله از دست دادم. مرکز تجارت جهانی در دوران تصدی جورج بوش فرو ریخت اما باز می‌گویید او ما را ایمن نگه داشت؟ این ایمنی نیست!


پس از ترامپ، روبیو در پاسخ گفت: مرکز تجارت جهانی هنگامی فرو ریخت که بیل کلینتون زمانی که فرصت کشتن اسامه بن لادن را داشت از این فرصت برای کشتن او استفاده نکرد. اما ترامپ مجددا در پاسخ گفت: بوش نیز فرصت کشتن بن لادن را داشت اما این کار را انجام نداد.


تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن