تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803811843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقایقی باورنکردنی از گوشی موبایل+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حقایقی باورنکردنی از گوشی موبایل+ تصاویر
گوشی های هوشمند در طی سال‌های اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی را تجربه کردند و با قابلیت‌ها و ویژگی های متنوع خود، به عنوان یکی از اعضای جدایی ناپذیر در زندگی ما انسان‌ها جای گرفته اند.
به گزارش نامه نيوز ،‌ این محبوبیت و جایگاه نزد برخی افراد به قدری بالاست که تصور حتی یک روز بدون این دستگاه هوشمند، برای آن‌ها غیرممکن است و به عبارتی دیگر می توان آن‌ها را به عنوان معتادان این دستاورد خارق العاده بشریت نامید.


1. اولین گوشی موبایل ساخته شده متعلق به شرکت موتورولاست که با نام Dyna TAC 8000X و در سال 1983 روانه بازار شد. این گوشی توسط مارتین کوپر که در این شرکت کار می کرد، تولید شد و تنها قادر به ذخیره 30 مخاطب در حافظه خود بود. وزن این گوشی برابر با 1.1 کیلوگرم بود و با قیمت 3,999 دلار به فروش می رفت.  
موتورولا


 
2. اولین تماس موبایلی در تاریخ سوم آوریل 1973 برقرار شد. این تماس را شخصی به نام دکتر جوئل اس. اینگل که در آزمایشگاه Bell کار می کرد برقرار کرد. گفتنی است این ارتباط از طریق گوشی Dyna TAC موتورولا شکل گرفت.  
جوئل اس. اینگل


 
3. اولین گوشی هوشمند توسط کمپانی IBM و در تاریخ 16 اگوست 1994 تولید شد. این گوشی با اسم رمز Angler شناخته می شد و در سال 1994 با نام Simon Personal Communicator روانه بازار شد. این محصول به عنوان اولین گوشی موبایل با صفحه نمایش لمسی عرضه شد که کاربران می توانستند از طریق قلم و یا ضربه انگشت خود با آن کار کنند. در این گوشی برنامه هایی همچون تقویم، ماشین حساب، دفترچه تماس و نوت پد به صورت پیش‌فرض نصب شده بود.  
Angler


 
4. 90 درصد گوشی‌های موبایل در ژاپن ضد آب هستند چرا که بسیاری از ژاپنی‌ها عادت دارند تا حتی در هنگام دوش گرفتن هم، با گوشی خود کار کنند.
ژاپن


    5. اپل در سال 2012 فروشی بالغ بر 37.4 میلیون گوشی آیفون را تنها در عرض 14 هفته تجربه کرد. این رقم یعنی فروش 262 گوشی در هر دقیقه و یا 4 گوشی در هر ثانیه.
اپل


 
6. گران‌ترین گوشی جهان متعلق به کمپانی اپل است که قیمت 15.3 میلیون دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی در واقع آیفون 5 این کمپانیست که با الماس سیاه 26 عیار تولید شده است.  
آیفون 5


 
7. بیش از 80 درصد کاربران گوشی های هوشمند در جهان از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند. ا گرچه گوشی های شرکت اپل طرفداران زیادی را در سراسر جهان دارند، اما وقتی به آمار فروش نگاه می کنیم به تفاوت فاحش میان این دو سیستم عامل بر می خوریم که بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، اندروید با سهم 82.8 درصدی، بازار گوشی های هوشمند را قبضه کرده است.  
اندروید


 
8. 65 درصد از کاربران گوشی های هوشمند حتی یک اپلیکیشن‌ هم دانلود نکرده اند. اگرچه در حال حاضر بیش از 2.8 میلیارد کاربر گوشی هوشمند در جهان وجود دارد اما تنها 35 درصد از آن‌ها، اپلیکیشن های ارایه شده را دانلود کرده اند.
اپلیکیشن





منبع: فردا


۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن