تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803067506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در سمنان فراهم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار سمنان: همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در سمنان فراهم است استان‌ها > سمنان - محمد رضا خباز در یازدهمین جلسه شورای اداری استان گفت : همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه و حماسی در این استان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در یازدهمین جلسه شورای اداری استان افزود : مجریان و دست اندرکاران باید در اجرای برگزاری انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند بی طرف باشند.
وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص دخالت نکردن مسئولان و مجریان در امر برگزاری انتخابات ، اظهار داشت: اگر پیرو رهبری هستیم نباید در انتخابات دخالت کنیم و حمایت از نامزدها خاص شرعا اشکال دارد.
ایشان به مدیران دستگاه های اجرائی استان سمنان توصیه کرد تا همه امکانات و ابزار لازم را برای برگزاری انتخابات باشکوه در برگزارکنندگان انتخابات اختیار قرار دهند.
دکتر خباز خاطرنشان کرد : مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی به هیچ عنوان حق ندارند در ساعات اداری و یا با استفاده از امکانات دولتی از شخص خاصی در این انتخابات حمایت کنند.
وی افزود: به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای کار بزرگی بود که در سایه استقامت مردم، عنایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تلاش و مجاهدت های ریاست محترم جمهوری و پیگیری عرق ریز تیم دیپلماسی با 388 روز مذاکره و 4000 ساعت وقت، 200 مرتبه مسافرت خارجی و 57 جلسه مذاکره حاصل شد.
استاندار سمنان در بخش دیگری با اشاره به عبور سالانه بیش از 15 میلیون مسافر از این استان گفت: استان سمنان به عنوان استان مقصد برای مسافران تبدیل می شود.
وی ادامه داد : در زمان حاضر این استان معبری برای تردد و عبور و مرور مسافران شده است و باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج و به عنوان استان مقصد برای مسافران باشد.
دکتر خباز با اشاره به اینکه برخی از شهرستان ها در مسیر مسافران کالاها و تولیدات خود را به فروش می رسانند، یادآور شد: شهرستان های دیگر نیز باید محصولات و تولیدات خود را در مسیر مسافران قرار داده و با معرفی آن نسبت به جذب مسافران تلاش کنند.
وی تصریح کرد : باید کاری کنیم که مسافران ضمن بازدید از بناهای تاریخی و گردشگری و آشنایی با تولیدات استان به خصوص صنایع دستی، در این استان توقف نیز داشته باشند.
استاندار سمنان با اشاره به ارائه آمار مدیرعامل هلال احمر استان سمنان در خصوص گرایش جوانان و نوجوانان به اعتیاد و راه کارهای جلوگیری از این مواد، اظهار داشت: توجه به ورزش یکی از راه های مصون ماندن نوجوانان و جوانان از دام اعتیاد است و همه مدیران باید تلاش کنند تا ورزش در استان فعال تر و توجه به آن بیشتر شود.
خباز با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش استان سمنان مبنی بر در اختیار قرار گرفتن فضای ورزشی دستگاه های اجرائی در ساعات اداری به مدارس گفت: آموزش و پرورش استان سمنان هم در این شورا مکلف شده تا در ساعات تعطیل فضای ورزشی مدارس را در اختیار ورزشکاران و دانش آموزان قرار دهد.
وی بر واگذاری طرح های نیمه تمام دستگاه های اجرایی از سوی مدیران کل به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت : اعتبارات استانی و کشوری پاسخگوی این حجم از طرح های نیمه کاره در استان نیست و طبق قانون و دستورالعمل صادره و ابلاغی در اردیبهشت ماه امسال، دستگاه ها باید طرح های نیمه تمام قابل واگذاری را به بخش خصوصی واگذار کنند.
استاندار سمنان تاکید کرد : هنر مدیران این است که در هزینه کرد بودجه عمومی و بیت المال صرفه جویی کنند و با واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی زمینه بهره برداری سریعتر را فراهم کنند.
خباز با اشاره به گزارش سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان در خصوص راهیان نور و برنامه های آینده در این زمینه گفت: همه ما وظیفه داریم نسل سوم را نسبت به دفاع مقدس و ایثار گری های رزمندگان و شهیدان آشنا کنند.
وی در رابطه با سفر نوجوانان، جوانان، دانشگاهیان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به سرزمین دفاع مقدس و مناطق عملیاتی، اظهار داشت: حضور در مراکز عملیاتی و دفاع مقدس روحیه انسان را متحول می کند.
استاندار سمنان تاکید کرد : مدیران به گونه ای برنامه ریزی کنند تا کارکنان ادارات آنان بتوانند با سفر به این سرزمین و مناطق عملیاتی، بیشتر با ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهیدان آشنا شوند.
وی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه توانمندی های بانوان استان قدردانی کرد و گفت : تولید کنندگان و غرفه داران از نبود بازار فروش محصولات در استان گلایه دارند و باید زمینه ای برای فروش این محصولات آنان فراهم شود.
در این جلسه حسین موسوی به عنوان شهردار جدید سمنان و حیدری به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری های شهرداری معرفی شد.

کلید واژه ها: استان سمنان -




یکشنبه 25 بهمن 1394 - 14:31:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن