تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820820439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان رضوی الگوی باشگاه داری در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خراسان رضوی الگوی باشگاه داری در کشور است دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان گفت: خراسان رضوی توانسته با پیاده سازی الگوی امروزی باشگاه داری در این زمینه در کشور پیشتاز باشد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن ساعت 13:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امیر افراطی در همایش تجلیل از برترین باشگاه‌های خراسان رضوی اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان با اصلاح قوانین و توسعه باشگاه داری به ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در کشور کمک کرده‌ است، همچنین ادارات کل استانی در این زمینه توانسته‌اند  گام‌های موثری را بردارند و با اجرای صحیح قوانین و نظارت دقیق به ایجاد خانواده  17 هزار نفری باشگاه‌داران کشور کمک کنند.
 خاطرنشان کرد: 17 هزار باشگاه تا کنون در سامانه باشگاه داران وزارت ورزش و جوانان به ثبت رسیده است، این سامانه با هدف نظارت و مدیریت بر باشگاه‌ها و صدور مجوز‌ها توانسته در ایجاد بستر توسعه باشگاه داری کشور موثر باشد، همچنین با توسعه این سامانه  به زودی دفاتر پیشخوان هم امکان دریافت اطلاعات باشگاه‌داران و افرادی را که تقاضای ثبت مجوز را دارند پیدا خواهند کرد که این گامی دیگر در جهت تسهیل موانع تلقی می‌شود.
 وی ادامه داد: سامانه باشگاه داران اطلاعات جامعی را به متقاضیان صدور مجوز، مسئولین و باشگاه داران می‌دهد که می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت کنند، همچنین برای جلوگیری از ایجاد تراکم باشگاه‌ها در یک منطقه از شهر این سامانه وضعیت دقیق باشگاه‌ها و موقعیت باشگاه را نمایش می‌دهد.
 افراطی ادامه داد: سامانه باشگاه داران نقاطی که باشگاهی وجود ندارد نمایش خواهد داد و متقاضیان می‌توانند با کسب اطلاع از این نواحی با ایجاد باشگاه در مناطقی که باشگاه وجود ندارد از طرح‌های حمایتی و وام برخوردار شوند، مجوزه‌های بهره برداری در تمامی کشور یکسان است اما برای برخی نواحی در جهت توسعه ورزش طرح‌هایی برای تشویق سرمایه گذاران ایجاد شده است.
 مشاور معاون حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان خبر داد: سامانه دیگری در حال طراحی و ساخت است که به باشگاه داران امکان دریافت اطلاعات آموزشی و فنی را می‌دهد و از این طریق مدیران و مربیان باشگاه‌ها می‌توانند شیوه‌های درست استفاده از دستگاه‌ها و اطلاعاتی را در خصوص مدیریت باشگاه  دریافت کنند به عبارتی از این طریق امکان ارتباط مستقیم با مسئولین ایجاد شده است.
 وی خاطرنشان کرد: با تنظیم شیوه نامه انضباطی کمیته‌های انضباطی در استان‌ها فعال شده و بر اساس قوانین به تخلفات رسیدگی خواهند کرد، در حال حاضر بازرسی و نظارت در تمامی استان‌ها فعال است، مربیان اجازه هیچگونه تجویز و فروش دارو را ندارند و فروش دارو فقط باید از طریق داروخانه‌ها انجام شود.
 افراطی عنوان کرد: درجه بندی باشگاه‌ها نیز به زودی اعمال خواهد شد. در حال حاضر بدنسازی و شنا بیشترین حجم باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده‌اند امیدواریم دیگر رشته‌های ورزشی هم رشد خوبی داشته باشند و ما به تدریج شاهد ایجاد باشگاه‌ در تمامی رشته‌های ورزشی در استان‌های کشور باشیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن