تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آسیب های اجتماعی نوپدید، عزت نفس و دین باوری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آسیب های اجتماعی نوپدید، عزت نفس و دین باوری رشد سریع تكنولوژی در ابعاد مختلف و تأثیر مستقیم آن در زندگی جوامع بشری ، آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان و آگاهی بخشی همكاران و اولیا محترم نسبت به برخورد با آسیب های اجتماعی نو ظهور و هدایت دانش آموزان امری انكارناپذیر است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن ساعت 12:25

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا شهر تهران ، امور بانوان و خانواده اداره كل با همكاری مشاوران بانوان مناطق با پیش بینی سلسله كارگاههای آموزشی سعی در آگاه سازی و تبیین فرصت ها و تهدیدهای فضاهای مجازی نموده است. این كارگاهها در منطقه11 آموزش و پرورش شهر تهران در مدارس مكتب قرآن،خسرو خاور،حامی و پیام آزادی  ویژه سه گروه مخاطبین دانش آموزان ، اولیا و همكاران برگزار شد.

«برگزاری کارگاههای آموزشی عزت نفس و دین باوری»

به منظور تقویت مهارت عزت نفس و خودباوری در جهت تطابق با شرایط سخت و خویشتنداری در برابر وسوسه های زودگذر و رفتارهای ضد اجتماعی کارگاههایی در سطح دبیرستان های منطقه از طرف مشاور امور بانوان و خانواده زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به صورت سه جانبه و جداگانه برای مخاطبین دانش آموز، اولیا و همکاران گرامی در مدارس مجری این طرح که دبیرستان های علویان، محمودزاده و هنرستان عروه الوثقی  بودند ، برگزار گردید.

«برگزاری نشست حقوقی ویژه بانوان فرهنگی»

به منظور آشنایی با قوانین حقوقی کشور در رابطه با مسائل خانواده و زن و پاسخ به سوالات همکاران بزرگوار در این رابطه نشستی با حضور سرکار خانم دکتر آسیایی  استاد دانشگاه و مشاور حقوقی در روز یکشنبه94/11/11 از طرف امور بانوان و خانواده در سالن محراب  منطقه 11 تشکیل گردید. در این جلسه ضمن تبیین قانون اساسی کشور در مورد نکاح- زندگی مشترک- طلاق و حضانت فرزندان به سوالات همکارانی که حضور داشتند پاسخ داده شد.  «برگزاری كارگاههای آسیب های اجتماعی نوپدید »
با توجه به رشد سریع تكنولوژی در ابعاد مختلف و تأثیر مستقیم آن در زندگی جوامع بشری ، آگاهی بخشی و توانمندسازی دانش آموزان و آگاهی بخشی همكاران و اولیا محترم نسبت به برخورد با آسیب های اجتماعی نو ظهور و هدایت دانش آموزان امری انكارناپذیر است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن