تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820364781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ دلخراش راننده وانت در برخورد با تریلر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مرگ دلخراش راننده وانت در برخورد با تریلر
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مرگ دلخراش راننده وانت در برخورد با تریلر و گازگرفتگی دو کارگر جوان افغانی خبر داد.


 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ساعت 19:03 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به بزرگراه ساوه به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
 
وی ادامه داد: در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه پیکان وانت به هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نا مشخصی با عقب یک تریلر برخورد کرده و اتاق خودرو کاملا زیر تریلر قرار گرفته است. راننده در خودرو محبوس بود و آتش‌نشان‌ها با ایمن‌سازی لازم وانت را خارج کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی با برش قطعات خودرو، راننده که مرد 60 ساله بود را خارج کردند و با تأیید عوامل اورژانس مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.
 
وی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 8:13 امروز حادثه گازگرفتگی در محله حکمیه ،شهرک والفجر به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 56 به محل حادثه اعزام شد. در یکی از اتاق‌های یک ساختمان 5 طبقه در حال ساخت دو کارگر افغانی 18 و 27 ساله با تأیید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بودند.
 
ملکی افزود: علت مرگ توسط پزشکی قانونی مشخص می‌شود اما بررسی کارشناسی آتش‌نشانی حاکی از این بود که استفاده از اجاق خوراک‌‌پزی برای گرم کردن اتاق و بسته بودن همه درها و پنجره‌ها باعث انتشار گاز مونوکسیدکربن شده بود.
 
وی اظهار داشت: استفاده از وسایل بدون دودکش مورد تأیید عوامل آتش نشانی نیست و با توجه به ناایمن بودن بسیاری از اتاق‌های کارگری به مجریان پروژه توصیه می‌شود دقت لازم را در تأمین وسایل گرمایشی کارگران داشته باشند.


منبع:تسنیم



۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن