تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869641




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان: 60 درصد افراد جامعه در تنگنا هستند/67 درصد از بانوان تحصیل‌کرده بیکار هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان:
60 درصد افراد جامعه در تنگنا هستند/67 درصد از بانوان تحصیل‌کرده بیکار هستند
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: با وجود تلاش دولت یازدهم، تورم جامعه را تحت‌تاثیر قرار داده و حدود 60 درصد افراد جامعه در تنگنا هستند.

خبرگزاری فارس: 60 درصد افراد جامعه در تنگنا هستند/67 درصد از بانوان تحصیل‌کرده بیکار هستند



به گزارش خبرگزاری فارس از ماهان، محمد میرزایی پیش از ظهر امروز در آیین نخستین همایش نقش بانوان کارآفرین در فناوری و توسعه پایدار با بیان اینکه بیکاری معضل اول جامعه است، اظهار داشت: با وجود تلاش دولت یازدهم، تورم جامعه را تحت‌تاثیر قرار داده و حدود 60 درصد افراد جامعه در تنگنا هستند. وی خاطرنشان کرد: شغل علاوه بر تامین معیشت در بروز شخصیت انسان نیز نقش دارد و اکثر افراد شخصیتشان شناخته و ساخته همان کار اولشان است. میرزایی افزود: امروز با بیکاری زیادی مواجه هستیم، بیش از 67 درصد از بانوان تحصیل کرده بیکار هستند و در بحث کارآفرینی از زن و مرد‌ استقبال می‌کنیم تا بتوانیم درصد بیکاری را هر چه زودتر به حد معقول برسانیم. رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، فناوری و توسعه پایدار را یک بحث جدی و مهم برشمرد و اضافه کرد: امروز با پیشرفت برجام و رفع مشکل هسته‌ای، کشور از حالت برزخی بیرون آمده است، چون تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای بر مردم این سرزمین اعمال شده بود. میرزایی با انتقاد از بی‌تدبیری دولت نهم و دهم در تشدید مسائل علیه کشور ابراز داشت: هولوکاست یک بحث قدیمی است و بحثی هم نیست که ما بخواهیم روی آن بازی ‌کنیم ‌و به خاطر آن کشورمان ضربه ‌بخورد. وی تبیین کرد: ما وظیفه داریم از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم و مخالفت با صهیونیست را تا رفع مشکل ادامه دهیم. رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، توسعه را یک کلمه پیچیده برشمرد و افزود: تدبیر برای آینده تعریف بسیار ساده است که 20 سال پیش اگر فرآیند توسعه به صورت جدی آغاز و پیگیری می‌شد و محور کاری کشور قرار می‌گرفت، امروز درآمد سرانه کشور 6 هزار دلار نبود. میرزایی عنوان کرد: جامعه باید همگون پیش برود و به حدی از توسعه برسد که نوسانات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نتواند آن را ضربه‌پذیر کند، لذا پیشرفت و توسعه در گرو‌ نیروی انسانی فعال و کارآفرین است.

94/11/25 - 12:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن