تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804442530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جلسه هماهنگی تبلیغات انتخاباتی در سنندج عنوان شد جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدها/ 23 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات تعیین شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جلسه هماهنگی تبلیغات انتخاباتی در سنندج عنوان شد
جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدها/ 23 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات تعیین شد
جمع‌آوری و امحاء تبلیغات غیرمجاز نامزدها و تعیین 23 نقطه در سطح شهر برای تبلیغات از جمله مهمترین موارد مطروحه در جلسه هماهنگی تبلیغات محیطی انتخابات در شهرداری سنندج بود.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری تبلیغات غیرمجاز نامزدها/ 23 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات تعیین شد



به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلسه هماهنگی تبلیغات محیطی نامزدهای مجلس خبرگان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز با حضور مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های تابعه شهرداری سنندج برگزار شد.
در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به آغاز تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان و همچنین شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در اواخر هفته جاری، باید برنامه ریزی لازم در راستای کنترل وضعیت تبلیغات این دوره از انتخابات در دستور کار مدیران شهرداری قرار بگیرد.
آرش رخزادی بیان کرد: دستورالعمل‌های لازم در خصوص نحوه تبلیغ کاندیداها از سوی فرمانداری به این شهرداری ابلاغ شده و شهرداری‌ها هم، بر اساس وظایف و رسالت کاری خود باید نظارت کافی بر تبلیغات محیطی نامزدها داشته باشند.
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، زیباسازی و پاکسازی معابر و خیابان‌های اصلی شهر بسیار حائز اهمیت است، بنابراین در آستانه شروع تبلیغ نامزدها، باید کنترل لازم در جهت جلوگیری از هر گونه تبلیغ غیرمجاز صورت بگیرد.
رخزادی با بیان اینکه رعایت قانون، اولین قدم برای قانونمدار بودن است، افزود: کاندیداها می‌توانند تبلیغات خود را در محل‌هایی که شهرداری برای این امر تعیین کرده است، انجام دهند.
وی از جمع‌آوری و امحاء تبلیغات غیرمجاز کاندیداها در سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: چندین گروه از نیروهای این شهرداری در 2 شیفت و به صورت شبانه‌روزی نسبت به جمع‌آوری و امحاء تبلیغات غیرمجاز اقدام خواهند کرد.
رخزادی گفت: نامزدهای انتخاباتی، باید تعداد ستادهای انتخاباتی خود را به این شهرداری اعلام نمایند و فقط در محل ستادهای خود می‌توانند نسبت به نصب بنر اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: مکاتبات لازم با اتحادیه داربست‌کاران انجام شده و بنرها و داربست‌های غیرمجاز نصب شده در سطح شهر، جمع‌آوری و تا پایان انتخابات تحویل داده نخواهد شد.
رخزادی در ادامه از امحاء شعارنویسی و پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی سطح شهر نیز خبر داد و گفت: چندین خودرو مجهز به دستگاه کارواش به صورت شبانه روزی کار پاکسازی پوسترهای چسبانده شده در سطح شهر را انجام خواهند داد.
وی توصیه کرد برای امحاء شعارنویسی بر روی دیوارها و همچنین برای جلوگیری از آسیب رساندن به زیباسازی معابر از رنگ‌های متناسب استفاده ‌شود.
رخزادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تبلیغ غیرمجاز برای پاکسازی این تبلیغات، مراتب را با شماره تلفن 33170382 اطلاع دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه با آغاز تبلیغات کاندیداها، شور و نشاط انتخاباتی سطح شهر را فرا می‌گیرد، ابراز امیدواری کرد، طرفداران کاندیداها با رعایت قانون، شهروندان را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند.

تعیین 23 نقطه در شهر سنندج برای تبلیغات نامزدها
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج هم در این جلسه گفت: با هدف برقراری نظم و جلوگیری از اغتشاش بصری تبلیغات محیطی کاندیداها، 23 نقطه از سطح شهر سنندج جهت تبلیغات کاندیداها تعیین شد.
هه‌تاو فریدونی افزود: با توجه به آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان و همچنین شروع تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، این سازمان تمهیدات لازم را در خصوص تعیین نقاط برای تبلیغ کاندیداها با هماهنگی حوزه سیاسی فرمانداری در نظر گرفته است.
وی اظهار داشت: با هدف برقراری نظم و جلوگیری از اغتشاش تبلیغات محیطی کاندیداها، نقاط پرتردد سطح شهر برای تبلیغ این دوره از انتخابات در نظر گرفته شده است.
فریدونی از تعیین 23 نقطه از سطح شهر برای تبلیغ کاندیداهای مجلس خبرگان و نمایندگی مجلس شورای اسلامی خبر داد و این نقاط را شامل میدان انقلاب، پل فردوسی، میدان آزادی، چهار راه انقلاب، ایستگاه عباس آباد، میدان کاوه، میدان کارگر، محله اسلام آباد، سه راه بعثت، میدان لشکر، میدان گاز، شهرک سعدی، پارک شانو، سه راه ادب، میدان بهاران، مقابل مسجد قبا، نواحی منفصل شهری ( نایسر، حسن آباد و ننله )، میدان نبوت، سه راه اکباتان، دگایران و مقابل اداره بهزیستی شهرستان سنندج واقع در چهار راه مولوی، عنوان کرد.
فریدونی تاکید کرد: فضای تعیین شده برای انجام تبلیغات محیطی به خوبی اقدامات تبلیغی کاندیداها را در  سطح شهر پوشش می‌دهد و این سازمان با نصب داربست و بنر در نقاط تعیین شده، تمام تلاش خود را برای آماده کردن زیرساخت‌های تبلیغات محیطی کاندیداها انجام داده است.
وی به نامزدها توصیه نمود برای رعایت حقوق شهروندی و مهیا نمودن انتخاباتی سالم و رقابتی، تبلیغات خود را در نقاط تعیین شده انجام داده و فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چهارچوب قانون انجام دهند.


94/11/25 - 08:51





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن