تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819919921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر آموزش و پرورش گچساران: 10 هزار دانش‌آموز گچسارانی از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر آموزش و پرورش گچساران:
10 هزار دانش‌آموز گچسارانی از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند
مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران 10 هزار دانش‌آموز این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خبرگزاری فارس: 10 هزار دانش‌آموز گچسارانی از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سیدظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در این شهرستان اظهار کرد: امروزه آموزش تعلیم و تربیت تنها به وسیله آموزش‌های معمولی و تعریف شده نتیجه مطلوبی ندارد و باید در این راه از دیگر راهکارها از جمله آموزش از طریق فناوری سمعی و بصری استفاده کرد. وی با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم رشد در گچساران گفت: این جشنواره به نمایندگی از هشت منطقه دیگر در کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار شده است. مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: فیلم‌های امسال جشنواره فیلم رشد از کشورهای مختلفی از جمله چین، روسیه، فرانسه و ایران برای دانش‌آموزان پخش می‌شود. پورالحسینی بیان کرد: امسال با برگزاری این جشنواره در گچساران افزون بر 10 هزار دانش‌آموز گچسارانی از فیلم‌های جشنواره فیلم رشد دیدن می‌کنند. وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برای دانش‌آموزان روستایی نیز در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در راستای تحقق این امر از سینمای سیار برای استفاده دانش‌آموزان روستایی استفاده می‌شود. یکی از اهداف برگزاری این جشنواره ایجاد تغییر و تحول در دانش‌‌آموزان ساکن روستاهای محروم است چراکه برگزاری این جشنواره می‌تواند تغییرات علمی و تربیتی خوبی بر دانش‌آموزان به همراه داشته باشد. وی با اشاره به سه دلیل مهم در راستای جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها یادآور شد: حضور و شرکت دانش‌آموزان روستایی در جشنواره فیلم فجر علاوه بر تماشای فیلم و تاثیرات تربیتی و علمی، تاثیرات روحی خوبی نیز به دلیل اردویی بودن این حضور بر دانش‌آموزان دارد. مدیر آموزش و پرورش گچساران عدم تماشای فیلم‌های متناسب به دلیل عدم دسترسی دانش‌آموزان روستایی را دومین دلیل جهت‌دار کردن جشنواره به سمت روستاها دانست.

94/11/24 - 13:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن