تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806581448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی بر پیکره صهیونیسم جهانی بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:
حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی بر پیکره صهیونیسم جهانی بود
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور میلیونی و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی بر پیکره صهیونیسم جهانی بود.

خبرگزاری فارس: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن تیر خلاصی بر پیکره صهیونیسم جهانی بود



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در جمع کارکنان این اداره کل با تقدیر از حضور گسترده و میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن آن را نشان‌دهنده اقتدار و وحدت درونی ملت ایران دانست و گفت: هرچه حضور مردم در راهپیمایی و انتخابات پیش رو گسترده‌تر و باشکوه‌تر شود، به‌طور حتم دشمنان نظام از مواضع غیراصولی خود بیشتر عقب‌نشینی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی را ورق زدند، افزود: دشمنان نظام اسلامی به حضور مردم در راهپیمایی امروز چشم دوخته بودند و امروز دیدند ملت بزرگ ایران همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مهم‌ترین شاخصه ملت ایران در دنیا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران طی 37 سال اخیر در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با کسی تعارف نکردند و همواره در این مسیر پیشگام بودند.

شکریان با اشاره به اینکه ملت ایران اهل باج‌دهی به هیچ کشوری نیست، تأکید کرد: مقامات آمریکایی باید دست از فرافکنی و زیاده‌خواهی‌های خود در برابر ملت ایران دست بکشند، چون شرایط امروز ایران اسلامی با 37 سال گذشته بسیار متفاوت است.

وی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به کشوری الگو و اثرگذار در دنیا تبدیل شده است، گفت: همین آمریکایی‌ها که زمانی الگوی مدیریتی و نحوه حکومت‌داری در ایران اسلامی را زیر سؤال می‌بردند، امروز همه ارکان این قدرت استکباری درگیر مسائل مربوط به ایران اسلامی است.

شکریان با اشاره به اینکه همه دنیا امروز به اقتدار و عظمت ایران اسلامی در مسائل منطقه‌ای و جهانی اذعان دارند، افزود: مقامات آمریکا باید بدانند که ایران، عراق و افغانستان نیست که به راحتی بتواند در امور داخلی آن دخالت کند و یا برای مردم تعیین تکلیف کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده‌ای به ادبیات سخیف و غیر اصولی مقامات آمریکایی دادند، تصریح کرد: راهپیمایی امروز تجلی وحدت و همدلی ملت در دفاع از نظام، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران، آمریکایی‌ها را به پای میز مذاکره نشاند، خاطرنشان کرد: حضور و اثرگذاری ایران اسلامی در بسیاری از تحولات منطقه‌ای و جهانی کاملاً مشهود است و همین مسأله آمریکایی‌ها را نگران کرده است.

این مسئول فرهنگی در استان با اشاره به این که ادبیات دروغین مقامات آمریکایی دیگر برای ملت ایران رنگی ندارد، ادامه داد: عملکرد ظالمانه و ضدبشری آمریکا در 37 سال گذشته باید مبنای برخورد با مقامات آمریکایی باشد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه از خوی استکباری و ظلم بر ملت‌ها دست نخواهند کشید، تأکید کرد: سیاست‌های امروز مقامات آمریکایی حتی در میان مردم کشورشان نیز خریدار ندارد و این نشان‌دهنده شکست سیاست‌های استکباری آمریکا در چند دهه گذشته است.

شکریان با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مبنای حرکت‌شان بر اساس وحدت و همدلی براساس رهنمودهای ولی فقیه بوده است، گفت: این اصل مهم ایران اسلامی را در مقایسه با سایر کشورها متمایز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته همین حضور همیشگی و با صلابت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب بوده است.

این استاد برجسته حوزه علمیه و دانشگاه مازندران با بیان اینکه 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل است، تصریح کرد: امروز روز تولد انقلاب است و باید این روز مهم را جشن بگیریم و حضور مردم در این راهپیمایی بزرگ در واقع حضور در سرنوشت این انقلاب و نشان دادن آرمان‌خواهی و استقلال طلبی ملت است.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در پایان گفت: مردم ما با اطاعت‌پذیری از رهبری، بصیرت، خط‌شناسی، دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی در این راهپیمایی شرکت کردند تا در این روز به یادماندنی بار دیگر حضوری فعال در صحنه انقلاب داشته و ولایتمداری خود را ثابت کنند.

94/11/24 - 13:07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن