تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803250019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعد از 37 سال، روحانی به غنا سفر می کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بعد از 37 سال، روحانی به غنا سفر می کند
رئیس اداره غرب آفریقای وزارت امور خارجه اعلام کرد: رئیس‌جمهور غنا عصر امروز برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دعوت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، همتای ایرانی‌اش به تهران سفر خواهد کرد.
به گزارش نامه نیوز، اکبر خسروی‌نژاد در گفت‌وگویی با اعلام خبر فوق، گفت: «جان درامانی ماهاما» رئیس جمهور غنا عصر امروز در رأس یک هیأت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی شامل بخش خصوصی و دولتی این کشور وارد فرودگاه مهرآباد خواهد شد و مورد استقبال محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی که ریاست کمیسیون مشترک ایران و غنا را بر عهده دارد، قرار خواهد گرفت.


این مقام مسئول در وزارت امور خارجه با بیان اینکه رئیس‌جمهور غنا در روز یکشنبه صبح در مجموعه سعدآباد مورد استقبال همتای ایرانی خود قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده آقای ماهاما در جریان سفر به تهران علاوه بر دیدار با رئیس جمهور با تعدادی از مقامات عالیرتبه کشورمان از جمله مقام معظم رهبری، رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.


خسروی نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور غنا را در این سفر دو روزه وزرای خارجه، نفت و انرژی، اقتصاد، کشاورزی،‌ وزیر امور موسسات توسعه‌ای و‌ منابع طبیعی این کشور همراهی می‌کنند، ادامه داد: این مقام عالیرتبه کشور غنا در روز دوشنبه نیز در همایش اقتصادی تجار و بازرگانان ایران و غنا در تهران حضور پیدا خواهد کرد و با توجه به ابراز تمایل کشور غنا جهت بازدید از تأسیسات نیروگاهی ایران،‌ رئیس جمهور غنا قرار است از شرکت مپنا نیز دیدار کند.


خسروی‌ نژاد با اشاره به روابط خوب ایران و این کشور غرب آفریقا گفت: تاکنون پنج دور، اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور به ریاست وزیر امور خارجه غنا و وزیر جهاد کشاورزی ایران برگزار شده است.


وی به فعالیت سفارتخانه‌های دو کشور در تهران و آکرا اشاره کرد و گفت: در مدت اخیر از طرف کشور غنا شاهد سفر وزیر امور خارجه غنا و رئیس مجلس این کشور به تهران بوده‌ایم واز طرف ایران نیز محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور و محمد فرهادی رییس پیشین جمعیت هلال احمر ایران به غنا سفر کرده اند و قرار است در طی دو،‌ سه ماه آینده وزیر امور خارجه کشورمان نیز به غنا سفر کند.


خسروی‌نژاد با بیان اینکه در سال 92 رئیس دولت دهم به این کشور سفر کرد، گفت: کشور غنا در زمان‌های مختلف از مواضع ایران حمایت اصولی داشته است و ما این حمایت را به خصوص در زمان جنگ تحمیلی شاهد بودیم.


وی با بیان اینکه کشور غنا از بنیان‌گذاران جنبش عدم تعهد است، خاطرنشان کرد: در این سفر علاوه بر بیانیه مشترک دو کشور، دو قرارداد در حوزه کشاورزی و استاندارد بین مقامات دو کشور به امضا خواهد رسید. علاوه بر اینکه مقامات دو طرف در مورد امضاء پنج الی شش سند در زمینه همکاری‌های نفتی، انرژی‌های تجدیدشونده، فناوری کاکائو در بخش خصوصی و دولتی در حال مذاکره و رایزنی هستند.


این مقام مسئول در وزارت امور خارجه در پایان صحبت‌های خود، اعلام کرد: این اولین سفر رئیس جمهور یک کشور آفریقایی به تهران بعد از اجرای برجام است.




منبع: ایسنا


۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن