تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805625000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش ‌می‌دهد برگزاری مسابقه تیراندازی گرامیداشت دهه‌فجر مازندران در سیمرغ


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش ‌می‌دهد
برگزاری مسابقه تیراندازی گرامیداشت دهه‌فجر مازندران در سیمرغ
مسابقه تیراندازی گرامیداشت دهه فجر مازندران با حضور 90 شرکت‌کننده از تمامی شهرهای استان و 10 شرکت‌کننده نیز از شهرهای سمنان، تهران، ورامین، بندرترکمن و گرگان در دو گروه آقایان و بانوان و در 17 راند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه تیراندازی گرامیداشت دهه‌فجر مازندران در سیمرغ



به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سیمرغ، از صبح امروز و با حضور مردم و علاقه‌مندان به تیراندازی مسابقه تراپ به مناسبت دهه‌فجر و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای روستای دینه‌سر در زمین ورزشی این روستا برگزار شد. این مسابقات قرار بود در ایام‌الله دهه فجر برگزار شود که به دلیل مساعد نبود شرایط آب و هوایی امروز برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور 90 شرکت‌کننده از تمامی شهرهای استان و 10 شرکت‌کننده نیز از شهرهای سمنان، تهران، ورامین، بندرترکمن و گرگان در دو گروه آقایان و بانوان و در 17 راند برگزار شد. در پایان نیز در بخش آقایان مهرداد پورزمان از بابلسر، برزو صیادی از سرخ‌رود، امید شیردل محمودآباد، ارسلان ضیاءپور از بابلسر، سیروس براری و رحیم براری از سرخ‌رود به ترتیب عناوین اول تا ششم را به دست آوردند.

در بخش بانوان نیز شیوا شعبان‌نژاد از ساری، سارا دل‌فروز از بهشهر و شکوفه اکبرپور از سیمرغ به عناوین اول تا سومی دست یافتند. از حواشی جالب این مسابقه شرکت بانوانی بود که برای نخستین‌بار دست به اسلحه شدند و بعد از شلیک کردن از هیجان زیاد این ورزش تعریف می‌کردند. شیوا شعبان‌نژاد در حاشیه این مسابقه در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه 6 ماه است که این ورزش را پیگیری می‌کند، اظهار کرد: با کمک مربی خود از ابتدای این رشته را به‌صورت حرفه‌ای شروع کرده‌ام. وی ادامه داد: از همان اول کار سعی کردم تا در تمام مسابقات برگزارشده شرکت کنم تا استرسی که وجود دارد از بین برود، چون معمولاً تیراندازی را یک ورزش مردانه می‌دانند و بانوان کمتری در این ورزش حضور دارند استرس خاص خودش را دارد. این بانوی تیرانداز با بیان اینکه به دلیل هیجان بالای این رشته به آن علاقه پیدا کردم، تصریح کرد: من شخصاً آدمی هستم که به دنبال هیجان می‌گردم و تیراندازی نیز رشته پرهیجانی است.

شعبان‌نژاد با اشاره به کسب مقام نخست در مسابقه تیراندازی ساست تهران، اظهار کرد: این مسابقه از لحاظ کیفیت و امکانات هم برای آقایان و هم بانوان در حد بسیار خوبی و بالایی قرار داشت. وی ادامه داد: در استان و شهرستان به علت اینکه این رشته یک‌رشته مردانه تلقی می‌شود، بانوان از امکانات خیلی کمتری نسبت به آقایان برخوردار هستند. این بانوی تیرانداز بابیان اینکه باشگاه استاندارد و خاصی برای بانوان در این رشته وجود ندارد، تصریح کرد: اگر مسئولان در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند، خانم‌های علاقه‌مند زیادی به این رشته وجود دارد.

سارا دل‌فروز، دیگر بانوی شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات نیز در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه در حدود چهار ماه است که در حال تمرین این رشته است، اظهار کرد: این رشته را به خاطر شور و هیجانش انتخاب کرده‌ام. این بانوی تیرانداز خاطرنشان کرد: مشوق اصلی من برای شرکت در این رشته ابتدا همسرم و بعد از آن آقای احمد بابایی رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ بوده است. وی افزود: نخستین تجربه مسابقه من در مسابقات استانی زاغمرز بود که در آنجا تنها بانوی شرکت‌کننده در بین 70 شرکت‌کننده بودم که برای ایجاد انگیزه برای ادامه این رشته مدال طلای نمادین را دریافت کردم. دل‌فروز در پایان خواستار حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از این ورزش شد و گفت: مشکلاتی در رابطه با دستگاه و باشگاه و زمین ورزشی این رشته در شهرستان وجود دارد که نیازمند کمک مسئولان است.

علی‌اکبر رجبی رئیس هیئت تیراندازی مازندران نیز در حاشیه بازدیدی که از این مسابقه داشت در گفت‌وگو با فارس، خبر از فعال بودن 26 هیئت تیراندازی در سطح شهرستان‌های استان داد و گفت: وضعیت تیراندازی استان در سطح بالایی قرار دارد. وی ادامه داد: در بحث تیراندازی با توجه به شرایط و هزینه‌های سنگین سلاح، فشنگ و دستگاه‌های تیراندازی کار به‌سختی پیش می‌رود اما با کمک بچه‌ها و تیراندازان هیئت و استفاده از این کمک‌ها کار را به‌پیش می‌بریم. رئیس هیئت تیراندازی استان مازندران خاطرنشان کرد: در بخش اهداف پروازی هفت ملی‌پوش و در بخش تیراندازی ثابت یک ملی‌پوش حرفه‌ای داریم. وی افزود: در بخش اهداف پروازی جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور داریم و تیرانداز بسیار حرفه‌ای در این بخش داریم.

رجبی با اشاره به تازه تأسیس بودن هیئت شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: این شهرستان به‌ خوبی در حال کار است، ولی باید تلاش‌شان در بخش ثابت و تپانچه بادی بیشتر شود. رئیس هیئت تیراندازی مازندران با بیان اینکه با مشکل میدان تیراندازی اهداف پروازی در سطح شهرستان سیمرغ روبه‌رو هستیم، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا جایگاه بسیار خوبی در شهرستان برای دوستداران این ورزش فراهم کنیم. رجبی با بیان اینکه سیمرغ ظرفیت این ورزش را دارد، تصریح کرد: امیدواریم این مسیر در سیمرغ ادامه پیدا کند و شاهد پرورش تیراندازان بسیار خوبی در این منطقه باشیم.

وی علاقه بانوان نسبت به این رشته را بسیار بالا دانست و گفت: در سطح استان دو ملی‌پوش خانم که قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه خوددارند و تیرانداز ماهری هستند. رئیس هیئت تیراندازی مازندران در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و مساعدت مردم و مسئولان شاهد حرکات خوبی در رابطه با این رشته باشیم.    رئیس هیئت تیراندازی شهرستان سیمرغ نیز با اشاره به اینکه این مسابقه در گفت‌وگو با فارس، گفت: باشگاه تیراندازی تاپ سیمرغ چند وقتی است که در شهرستان تشکیل‌ شده است، اما از زمین و جایگاه ویژه برای این تمرین برخوردار نیست. احمد بابایی افزود: با وجود نبود زمین و جایگاه مناسب با شرکت در مسابقات مختلف استانی و کشوری سیمرغ به‌عنوان یکی از وزنه‌های تیراندازی در استان شناخته‌ شده است. وی با بیان اینکه تیراندازی سیمرغ روبه‌پیشرفت است، خاطرنشان کرد: نیازمند کمک و حمایت مسئولان برای راه‌اندازی باشگاه تیراندازی و پیشرفت بهتر این ورزش در شهرستان هستیم.

به گزارش فارس، از حواشی جالب این مسابقه به حضور رئیس هیئت تیراندازی استان مربوط می‌شد که به صورت افتخاری یکی از شلیک‌های حرفه‌ای با یک دست خود را انجام دادند که تشویق حاظران را نیز در پی داشته است.

در قسمتی از برنامه نیز از تیراندازان جوان که در این مسابقه شرکت کردند تقدیر به عمل آمد تا تشویقی برای ادامه این رشته باشد.

94/11/24 - 12:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن