تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814719776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسابقه ورزشی دارت جام فجردر شیروان برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در گفت و گو با پانا عنوان شد: مسابقه ورزشی دارت جام فجردر شیروان برگزارشد اولین دوره مسابقه ورزشی دارت جام فجرویژه دبیران،کارکنان و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس سما در سالن ورزشی شهید خوش نیت شیروان برگزارشد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ بهمن ساعت 11:15

خبرگزاری پانا+

مدیر دبیرستان پسرانه غیردولتی سما در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا گفت: این دوره از مسابقه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دبیران،کارکنان و اعضای انجمن اولیاء و مربیان مدارس سمای شهرستان شیروان برگزار شد. رضا ارزمان زاده افزود:پس از انجام رقابت ورزشی آقایان رسول محمدی،حسینعلی ظفری و رمضانعلی صحتی حائز رتبه های اول تا سوم شدند. لازم به ذکر است این دوره از مسابقه به همت دبیرستان پسرانه غیردولتی سمای شهرستان شیروان برگزار و درپایان لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به نفرات اول تا سوم اهداء شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن