تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816690981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غول‌كش ليگ چهاردهم دوباره شكار قرمزها شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
غول‌كش ليگ چهاردهم دوباره شكار قرمزها شد
شكست چهارم دراگان برابر پرسپوليس؛
غول‌كش ليگ چهاردهم دوباره شكار قرمزها شد دراگان اسكوچيچ قصد داشت در تعداد برد و باخت‌هايش مقابل پرسپوليس با قرمزها برابر شود اما در ايستگاه 20 ليگ پانزدهم به خواسته‌اش نرسيد.


به گزارش فرهنگ نیوز، تا پيش از تقابل عصر امروز فولاد و پرسپوليس سرمربي كروات جنوبي‌ها 5 مرتبه با ملوان (2) و فولاد (3) برابر ارتش سرخ پايتخت قرار گرفته بود كه حاصل ثبت 2 پيروزي و 3 شكست در كارنامه دراگان بود.

اسكوچيچ در فصل 2014 موفق شده بود برابر سرخابي‌ها به 4 پيروزي دست پيدا كند، عصر روز گذشته هم تا ثبت اولين تساوي خود برابر پرسپوليس فاصله‌اي نداشت اما به هر تقدير قرعه شكست چهارم به نام دراگان خورد.

* دبل شكست برابر دايي
دراگان در ليگ سيزدهم اگرچه با ملوان برابر استقلال «بد» نتيجه نگرفت اما در هر دو ديدار رفت و برگشت فصل مغلوب تفكرات علي دايي در پرسپوليس شد.

اسكوچيچ در ايستگاه 5 ليگ 13 فرصت عالي براي شكست دادن پرسپوليس را از دست داد. اولين برخورد اين كروات و ارتش سرخ جمعه 25 مردادماه سال 92 به‌وجود آمد. 2 سال و 5 ماه و 28 روز قبل پرسپوليس با اشتباه مهرداد كفشگري و تصميم عليرضا فغاني در دقيقه 35 ديدار برابر ملوان 10 نفره شد ولی آن روز ملوان اسكوچيچ نه‌تنها از اين فرصت استفاده نكرد كه برعكس مغلوب گل دقيقه 73 اميد عاليشاه و تيم 10 نفره پرسپوليس شد.

در بازي برگشت دراگان به انتقام مي‌انديشد. سه‌شنبه سوم دي ماه سال 92 انزلي‌چي‌ها با حضور پرشور خود در استاديوم تختي شهرشان قصد داشتند تا با دراگان از پس پرسپوليس دايي بر بيايند. با اين حال پاس تماشايي پيام صادقيان با بيرون پا – از سمت چپ زمين سرخ‌ها- به محمدرضا خلعتبري رسيد تا اين مهاجم در دقيقه 10 سرنوشت بازي دوم را هم به كام دراگان تلخ كند.

از جمع مرداني كه 2 سال و يك ماه و 20 روز قبل هم با قرمزها برابر اسكوچيچ به ميدان رفتند، امروز فقط محسن بنگر و محسن مسلمان شانس بازي پيدا كردند.

* انتقامي كه دراگان گرفت
دراگان قبل از انجام بازي عصر امروز اين شانس را داشت كه با فولاد در ليگ چهاردهم انتقام شكست‌هاي پيشين خود از پرسپوليس را بگيرد.
اسكوچيچ در ليگ گذشته نتيجه هر 4 ديدار تيمش فولاد را در تقابل با استقلال و پرسپوليس به سود خود رقم زد كه ثبت اين نتايج در نوع خود جالب توجه بود.

اسكوچيچ كه از ابتداي ليگ چهاردهم به فولاد پيوست در ايستگاه دوم رقابت‌ها در اهواز با 2 گل پرسپوليس را نقره‌داغ كرد. پنجشنبه شانزدهم مردادماه سال 93 سروش رفيعي (45) و اسماعيل شريفات (53) بودند كه با گل‌هاي خود اولين پيروزي دراگان برابر پرسپوليس را در فوتبال ايران رقم زدند. از ديدار هفته دوم فولاد و پرسپوليس و اولين پيروزي اسكوچيچ برابر قرمزها يك سال و 6 ماه و 6 روز می گذرد. اين كروات فصل قبل در بازي دوم فولاد مقابل پرسپوليس هم – در تهران – با تفكرات خود 2 بر يك شكست حريف را به ثبت رساند.

پنجشنبه بيستم آذرماه سال 93 ابتدا گل به خودي محسن بنگر (دقيقه يك) در آزادي كمر پرسپوليس را شكست بعد نوبت به محمدنوري رسيد كه آب رفته را (43) به جوي بازگرداند. با اين حال ضربه دقيقه 72 الويس نانگ دروازه سرخ‌ها در استاديوم بدون تماشاگر آزادي فرو ريخت تا اسكوچيچ از پرسپوليس 3 امتياز دوم خود را بگيرد.

جالب اينكه فولاد با اسكوچيچ در هر دو بازي رفت و برگشت ليگ چهاردهم استقلال قلعه‌نويي را هم (يك بر صفر) و (2 بر يك) شكست داده بود.

* اسكوچيچ اسير مصدومان
فولاد در بازي رفت فصل جاري 2 بر صفر به پرسپوليس باخت تا طلسم ناکامی چند ساله پرسپولیس در اهواز هم شکسته شود. مي‌توان گفت اسكوچيچ در بازي سه‌شنبه 3 شهريورماه بدشانس بود. 5 ماه و 19 روز قبل مصدوميت زودهنگام بهمن كامل در دقيقه 13 حساب و كتاب‌هاي دراگان را به هم ريخت. اين كروات مجبور شد خيلي زود مهدي بدرلو را جايگزين كامل كند.

25 دقيقه بعد براي حسين ابراهيمي ادامه بازي دشوار شد. در واقع تعويض دوم اسكوچيچ 6، 7 دقيقه مانده به پايان نيمه اول با ورود مهدي دغاغله اجبارا انجام شد. پس از اين فعل و انفعال بود كه گل‌هاي دقايق 51 و 57 طارمي شيرازه دفاع ميزبان را فرو ريخت.

بالاخره تقابل شماره6 اسکوچیچ و پرسپولیس که عصر امروز نه مصدوم داشت و نه اخراجی در نهایت به کام دراگان تلخ شد و به کام برانکو ایوانکوویچ شیرین.

منبع: مشرق


94/11/24 - 08:23 - 2016-2-13 08:23:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن