تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820610726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قروه: حماسه تاریخی 22 بهمن در پای صندوق‌های رای تکرار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه قروه:
حماسه تاریخی 22 بهمن در پای صندوق‌های رای تکرار می‌شود
امام جمعه قروه گفت: مردم ایران دیروز با خلق حماسه‌ای به یادماندنی در راهپیمایی، اعلام کردند که این حماسه تاریخی را یک بار دیگر 7 اسفند ماه در پای صندوق‌های رای تکرار خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: حماسه تاریخی 22 بهمن در پای صندوق‌های رای تکرار می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام حسن باباییان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قروه با تقدیر از مشارکت پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم ما مردمی سرافراز، عزتمند و بزرگ هستند که با حضور در صحنه‌های مختلف، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب ثابت کرده‌اند. وی افزود: همین حضور عامل معرفی این ملت بزرگ به عنوان ملتی برتر از مردم حجاز در عصر رسول اکرم(ص) و کوفه و عراق در عصر امام علی(ع) از سوی امام راحل است. امام جمعه قروه افزود: یادآوری یوم‌الله 22 بهمن، یعنی، یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌ها و شهادت‌طلبی‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.». باباییان تصریح کرد: تداوم پیروزی‌ها، حاصل تداوم رمزهای پیروزی است چرا که خداوند متعال هرگز نعمتی را که به قومی عطا فرمود، از آنها باز پس نمی‌گیرد، مگر آن‌ها خود از نگهداری آن دست بردارند. روز پرستار روز اقتدا به پرستار کربلا امام جمعه قروه در ادامه با بزرگداشت سالروز میلاد اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی مکرم اسلام، شخصیتی رفیع دانست که با فداکاری و بصیرت خود، توانست اسلامی را از گزند انحراف و تحریف حفظ کند که امروز بر همه دنیا اثرگذار است. وی افزود: همه امت اسلام که زیر سایه اسلام ناب محمدی(ص) هستند، مرهون فداکاری و ایثار حضرت زینب(س) هستند. باباییان افزود: نامگذاری این روز به نام روز پرستار، این توقع را ایجاد می‌کند تا همه به یگانه پرستار وادی کربلا اقتدا کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب «تسکین‌بخش آلام بیمارانی باشند که با دنیایی از درد به آنان مراجعه می‌کنند.» مردم هوشمندانه و آگاهانه انتخاب کنند خطیب جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود توقعی که از کاندیداهای مجلس دهم انتظار می‌رود این است که زمان را درک کنند و از حیثیت مکتب اهل بیت (ع) دفاع کنند. باباییان با تاکید بر اینکه نباید با عملکرد، رفتار و کردار نادرست، اراده مردم را متزلزل کرد، افزود: در راه انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم و لذا مصلحت مهم و اساسی ما باید حفظ مکتب و رضای خدا باشد. وی در ادامه به برخی ملاک‌های مهم کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: با کفایت بودن، شجاعت، اخلاص و تدین و ایمان به اهداف و ارزش‌های جمهوری اسلامی از جمله این ملاک‌هاست. باباییان با بیان اینکه هیچ کاندیدایی نباید قومی و قبیله‌ای عمل کند، اظهار داشت: همه آنانی که با احساس تکلیف به صحنه آمده‌اند باید بدانند که اگر تکلیفی احساس نکنند، اخلاصی در کار آنان نیست. وی به کاندیداها توصیه کرد تا با نگرش‌های ظاهری، خود را مطمئن به برد انتخابات به واسطه گرد آمدن افراد بسیار در اطراف خود ندانند تا بعدا شائبه‌ای ایجاد نشود. امام جمعه قره افزود: نظیر چنین رفتارهای نادرستی را در انتخابات ریاست جمهوری 88 شاهد بودیم که طی آن برخی به واسطه آینده‌نگری‌های اشتباه و پیش‌بینی‌های غیرواقعی، فتنه را رقم زدند. باباییان با بیان اینکه مردم همواره هوشمندانه و آگاهانه انتخاب می‌کنند، افزود: انتخاب اصلح کار بزرگی است و نیازمند این است که با چشمی باز وارد عرصه شویم.

94/11/23 - 16:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن