تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804323799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه آران و بیدگل: دوقطبی کردن جامعه در انتخابات خطرناک است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آران و بیدگل:
دوقطبی کردن جامعه در انتخابات خطرناک است
امام جمعه آران و بیدگل گفت:یکی دیگر از ترفند دشمنان ایجاد شائبه در جامعه و القای تفکر دوقطبی بودن جامعه به اصلاح طلب و اصول‌گرا است و این دو قطبی کردن جامعه کاری خطرناک است.

خبرگزاری فارس: دوقطبی کردن جامعه در انتخابات خطرناک است



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله سید محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه  آران و بیدگل اظهار کرد: اعلام تبعیت با رهبری و ولایت فقیه، تجدید میثاق با اهداف وآرمان‌های شهدا و امام شهیدان، اعلام حمایت از نظام اسلامی و اتحاد اسلامی و وحدت بین آحاد جامعه از اهداف راه‌پیمایی عظیم ملت ایران در روز 22 بهمن بود. وی با بیان اینکه ملت ایران با شرکت در راه‌پیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی خود را در مقابل دشمن قدار و آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند، تصریح کرد: ترفند‌های شیطانی دشمنان تأثیری در عزم راسخ ملت ایران ندا‌رد. امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: عشق و علاقه به ولایت فقیه عشق به پیامبر اسلام و اهل بیت است و دشمنان در صدد هستند این عشق و علاقه را از بین ببرند. موسوی خاطر نشان کرد: در روز 22 بهمن خط بطلان بر جریان فتنه و نفاق و تحرکات دشمنان داخلی کشید و نظام اسلامی و انقلاب را بیمه کرد. وی همچنین به سالروز ولادت زینب کبری(س) اشاره کرد و گفت: زینب کبری(س) یک عالم بدون معلم است و علم خدا بر قلب او نازل شد و در روز عاشورا به وظیفه خود عمل کرد و سالروز ولادت این بانوی بزرگوار روز پرستار نامیده شده است. امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: انتخابات تجدید قوا با اهداف انقلاب و انتقال مسئولیت به افراد جدید است که این امر موجب پویایی انقلاب اسلامی شده و نشان از مردم سالاری دینی دارد. موسوی با بیان اینکه انتخابات هم موجب ایجاد فرصت می‌شود وهم تهدید است، یادآورشد: انتخابات اگر قانونمند باشد حامل اقتدار ملی است ولی اگر به دشمن زمینه نفوذ بدهیم قطعاً دشمنان سوء استفاده خواهند کرد و اتفاقی مانند فتنه 88 روی خواهد داد. وی افزود: برخی از رد صلاحیت شده‌ها شورای نگهبان را آماج حمله‌های خود قرار داده‌اند و شورای نگهبان را مظهر دیکتاتوری و استبداد قلمداد می‌کنند در حالی که شورای نگهبان فصل الخطاب بوده و سنگر محکم انقلاب محسوب می‌شود و نباید هیچ تخریب و اتهامی به شورای نگهبان وارد شود. امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: یکی دیگر از ترفند دشمنان ایجاد شائبه در جامعه و القای تفکر دوقطبی بودن جامعه به اصلاح طلب و اصول‌گرا است و این دو قطبی کردن جامعه کاری خطرناک است. موسوی همچنین به دامن زدن به اختلافات قبیله‌ای و قومی اشاره کرد و گفت: برخی از افراد در آستانه انتخابات با تفرقه‌افکنی در صدد هستند بین شیعه و سنی، مذاهب و نژادها و گویش‌ها اختلاف ایجاد کنند که این کار نیز در آستانه انتخابات از ترفندهای دشمنان محسوب می‌شود. وی همچنین هشدار داد: یکی دیگر از ترفند‌های دشمنان راه‌اندازی انقلاب‌های رنگین در آستانه انتخابات است و ممکن است تقلب در انتخابات را به جامعه القا کنند و حاکمیت مجبور به عقب‌نشینی شده و انتخابات را باطل اعلام کرده و ناظران خارجی را در انتخابات وارد کند و ناظران خارجی هم هرکسی که بخواهند از صندوق بیرون می‌آورند. امام جمعه شهرستان آران و بیدگل همچنین به پیروزی جبهه مقاومت در سوریه پرداخت و اظهار کرد: دو شهر نزدیک کشور ترکیه چهار سال بود که در اشغال تکفیری‌ها قرار داشت تا اینکه این هفته به همت نیروهای مقاومت اسلامی و مردمی سوریه و بسیجیان جهان اسلام آزاد شد.

94/11/23 - 15:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن