تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803814668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب گسترده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه های بین المللی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازتاب گسترده مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه های بین المللی


خبرگزاری ها و شبکه های تلویزیونی از جمله سی ان ان آمریکا، دویچه وله آلمان، المیادین و المنار لبنان، الاخباریه سوریه، «ای پی تی ان »، رویترز و آسوشیتد پرس تصاویر زنده ای از راهپیمایی ملت ایران در تهران و دیگر شهرها پخش کردند. برخی شبکه های تلویزیونی به پخش چند تصویر بسته و دور از مراسم راهپیمایی، بسنده کردند. شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی امسال بیشتر در کانون توجه رسانه های بین المللی بویژه رسانه های غربی قرار گرفت.
خبرگزاری فرانسه از تهران گزارش داد: مردم ایران با برگزاری راهپیمایی بزرگ در مرکز تهران و شهرهای بزرگ این کشور پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
بازتاب گسترده مراسم راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های بین المللی

این خبرگزاری نوشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن پارچه نوشته هایی با مضمون « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » در دست داشتند و برخی نیز صحنه تسلیم شدن تفنگداران آمریکایی را که ایران اواسط ماه ژانویه در خلیج فارس بازداشت کرد، در حالی که زانو زده و دست هایشان در پشت سر بود، شبیه سازی کردند.
خبرگزاری فرانسه افزود: یک نمونه از موشک بالستیک ایرانی « عماد » در خیابان آزادی و در مسیر راهپیمایان 22 بهمن به نمایش گذاشته شد و بسیاری از مردم در مقابل آن عکس گرفتند.
روزنامه واشنگتن پست هم نوشت: ایرانی ها سالگرد انقلاب اسلامی را در راهپیمایی گسترده جشن گرفتند.
این روزنامه آمریکایی نوشت: تظاهرات کنندگان شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سردادند و خیابان ها در بسیاری از شهرهای ایران با تصاویر و پارچه نوشت های ضد آمریکایی و اسرائیلی تزیین شده است.
خبرگزاری شین هوا هم گزارش داد: صدها هزار ایرانی روز پنجشنبه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر این کشور جشن گرفتند.
شین هوا نوشت: مردم شهرهای مختلف ایران با در دست داشتن تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب ایران به خیابان ها آمدند.
این خبرگزاری افزود: شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در پایتخت،  شعارهای " مرگ بر آمریکا " ، " مرگ بر اسرائیل " و شعارهایی در حمایت از فلسطین سر دادند.
شین هوا سخنان حسن روحانی  را هم پوشش داد.
پایگاه اینترنتی شبکه یورونیوز هم در خبری تصویری، ‌صحنه هایی از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن را به همراه تصاویری از پیام های توئیتری برخی افراد، ‌از جمله پیام توئیتری آقای  روحانی منتشر کرد.
یورونیوز  به شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» راهپیمایان اشاره کرد و نوشت: برخی خیابان ها با بنرها و پوسترهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تزئیین شده است.
در میان تصاویری که پایگاه اینترنتی یورونیوز منتشر کرده، ‌پلاکارد بزرگی از تصویر حاج قاسم سلیمانی دیده می شد که در دست یکی از راهپیمایان قرار داشت.
 یورونیوز عکس های متعددی از صحنه نمایش دستگیری اخیر تفنگداران آمریکایی به همراه ویدیوی واقعی این حادثه منتشر کرد و در زیر آن نوشت: برخی از راهپیمایان با پوشیدن لباس هایی شبیه تفنگداران آمریکایی که در اواسط ژانویه در خلیج فارس دستگیر شدند صحنه دستگیری آنها را بازسازی کردند.
حسن روحانی، ‌رئیس جمهور ایران در میان جمعتی که در میدان آزادی جمع شده بودند سخنرانی کرد. او گفت: ما این توانائی را داریم که خودمان را در عرصه دیپلماسی نشان بدهیم و گفتگویی منطقی با جامعه بین المللی انجام دهیم. او افزود: ما می توانیم همه راه حل های ظالمانه شورای امنیت سازمان ملل علیه مردم ایران را از بین ببریم.
آقای روحانی همچنین از مردم خواست که در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به پای صندوق های رأی بروند. این دو انتخابات قرار است در 26 فوریه برگزار شود.
پایگاه اینترنتی «ان بی سی نیوز» هم در گزارشی نوشت:  صدها  هزار نفر در میدان آزادی تهران راهپیمایی کردند و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
«ان بی سی نیوز» در گزارشی به قلم علی عروضی ALI AROUZI نوشت: اگر فکر می کنید احساسات ضد آمریکایی در ایران در پی توافق هسته ای و لغو تحریم ها فروکش کرده، سخت در اشتباه هستید، (زیرا) در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی 1979 ایران، ده ها هزار نفر در میدان آزادی تهران با در دست داشتن پلاکاردهای ضد غربی راهپیمایی کردند و شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند.
در این گزارش همچنین آمده است: یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی احمد نوروزی،  پرستار 37 ساله ای بود که  پیشانی بندی به سر داشت که روی آن نوشته بود: «ما اجازه نفوذ خارجی نمی دهیم.» احمد گفت: «من برای اوباما پیامی دارم. شما هیچ کاری نمی توانید علیه ما انجام دهید و هر چیزی که می گویید دروغ است.»
تمسخر آمریکایی ها از طریق بازسازی دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی در این راهپیمایی هم در رسانه های بین المللی بازتاب داشت .
شبکه بی بی سی هم با این تیتر که ایرانی ها در روز گرامیداشت انقلاب، اسرای آمریکایی را مسخره کردند نوشت: هر سال ایرانی ها در سالگرد انقلاب اسلامی در راهپیمایی و جشن خود اغلب با به آتش کشیدن پرچم آمریکا برپا می کردند اما امسال یک گام جلوتر برداشتند و با پوشیدن لباس مخصوص ملوانان آمریکایی، تفنگداران متجاوز آمریکایی را مسخره کردند.
بازتاب گسترده مراسم راهپیمایی 22 بهمن در رسانه های بین المللی

شبکه ای بی سی آمریکا هم از انتشار ویدیو جدید از گریه ملوانان آمریکایی (تفنگداران متجاوز آمریکایی) درست یک روز قبل فرا رسیدن سالگرد سی هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی سخن به میان آورده و نوشته است ویدئو جدید پخش شده در تلویزیون ایران نشان می دهد که یکی از ملوانان آمریکایی (تفنگداران متجاوز آمریکایی) در حال گریه کردن است.
پایگاه اینترنتی رادیو تاون هال آمریکا با این تیتر که ایرانی ها در مراسم راهپیمایی خود دستگیری آمریکایی ها را هم جشن گرفتند، نوشت : ایران سی هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی خود را با مسخره کردن 10 ملوان آمریکایی (تفنگداران متجاوز آمریکایی) دستگیر شده و تصاویری  یکی از ملوانان (تفنگداران متجاوز آمریکایی)آمریکایی با چشمانی پر از اشک جشن گرفتند. این پایگاه اینترنتی می نویسد: ایرانی ها تنها به دستگیری و تحقیر زندانیان آمریکایی بسنده نکردند بلکه این اقدامات ایران شامل پرواز یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی بر فراز یک ناو هواپیمابر آمریکایی و همچنین انتشار ویدئویی از ملوانان (تفنگداران متجاوز آمریکایی) در حال اشک ریختن هم می شد .
اما پایگاه اینترنتی مای میلیتاری هم با تیتر راهپیمایی ایرانی ها در جشن سالگرد انقلاب  نوشت: همچون سالهای گذشته ، تظاهرکنندگان شعار های ضد آمریکا و اسرائیل سردادند و خیابان در بسیاری از شهرستانها با پلاکاردهای ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی تزئین شده بود. پایگاه اینترنتی مای میلیتاری با اشاره  به حضور سردار قاسم سلیمانی در مراسم 22 بهمن نوشت : بسیاری از مقامات رده بالای ایران  در تظاهرات 22 بهمن حضور داشتند.
شبکه فاکس نیوز آمریکا هم انتشار فیلم گریه ملوان (تفنگداران متجاوز آمریکایی) آمریکایی را برجسته کرده و نوشت: روز پنجشنبه کاربران رسانه های اجتماعی گزارش دادند که موضوع دستگیری ملوانان آمریکایی (تفنگداران متجاوز آمریکایی) عنوان بخشی از جشن سالگرد انقلاب اسلامی بود که در جریان آن انقلاب رژیم مورد مورد حمایت آمریکا در ایران بر کنار شد.
روزنامه ها و پایگاههای اینترنتی عربی هم برگزاری جشن های پیروزی  انقلاب اسلامی و حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی غرور آفرین بیست و دوم بهمن را بازتاب دادند.
پایگاه اینتنرنتی «الوطن بوابه الکترونیه شامله» در این زمینه نوشت: ایران امروز گذشت سی و شش سال از انقلاب اسلامی سال 1979 را جشن گرفت. شهرهای مختلف ایران به ویژه تهران شاهد راهپیمایی های گسترده ای بود . شرکت کنندگان در تظاهرات شعارهایی همچون  «مرگ بر آمریکا»  و «مرگ بر اسرائیل» سر می دادند.
پایگاه اینترنتی النجم الثاقب نیز با بازتاب این خبر نوشت: در پایتخت ایران و اکثر شهرهای ایران امروز پنجشنبه راهپیمایی های میلیونی برگزار شد تا مراسم جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شود.
در تهران نیز راهپیمایی های گسترده مردم که از پنج محور به سمت میدان آزادی بزرگترین میدانهای پایتخت در حرکت بودند آغاز شد و در پایان با اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور این کشور به اتمام رسید.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها پرچمهای ایران و تصاویری از امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی و آیت الله خامنه ای رهبر کنونی ایران را حمل و با شادی و شعف جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند زیرا مردم ایران این روز را به منزله پایان استعمار غرب و استبداد و رسیدن ایران به استقلال و آزادی می دانند.
شبکة آمریکایی ای بی سی نیز اعلام کرد : این جشن ها زمانی برگزار می شود که ایران با قدرتهای جهان در زمینه برنامه های هسته ای خود مذاکره کرده است.
پایگاه اینترنتی خبرگزاری اهل البیت علیهم السلام نیز  با این عنوان که سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس نیز در راهپیمایی گسترده ایرانی ها شرکت کرد بازتاب داد. این پایگاه با انتشار تصاویری از حضور سردار سلیمانی در این راهپیمایی نوشت: فرمانده سپاه قدس شخصیتی نظامی است که دارای هوش و ذکاوت ویژه ای در زمینه برنامه ریزی های نظامی است اما امروز وی را در راهپیمایی جشن انقلاب اسلامی در ایران مشاهده می کنیم.
این پایگاه اینترنتی با اشاره به اینکه مردم لبنان نیز در شادی های پیروزی انقلاب اسلامی ایران شریک هستند نوشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت جشن سی و هفتمین سالگرد انقلاب را برگزار کرد که در این جشن علاوه بر شهروندان لبنانی مسئولان لبنانی نیز شرکت کردند.
پایگاه اینترنتی المنار نیز با انتشار مطالبی در زمینه جشن پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: مردم ایران در تهران و شهرهای مختلف این کشور امروز سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند . شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها بر پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی تاکید و بر وحدت بین مسلمانان و توجه به دشمن واقعی دعوت کردند. در این راهپیمایی ها شعارهایی همچون «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استعمار» سر داده شد.
پایگاه اینترنتی المصریه کوم، نیز نوشت: ایران با نشان دادن ماکت موشکهای بالستیک خود در خیابانهای تهران پیروزی انقلاب خود را جشن گرفت.
این در حالی است که ایران موشک عماد را ساخته است . این موشک اولین موشک ایرانی دارای سامانه هدایت از دور بوده و می تواند هر هدفی را با دقت بسیار بالا هدف قرار دهد .
پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم الاخباریه نیز نوشت: صبح امروز راهپیمایی های میلیونی در تهران و دیگر شهرهای ایران آغاز شد و درنهایت با اظهاران حسن روحانی رئیس جمهور این کشور به پایان رسید . در این راهپیمایی ها مسئولان و مقامات ایرانی نیز شرکت داشتند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی در حمایت از انقلاب و رهبر انقلاب سر دادند. در این راهپیمایی ها بیش از 400 میهمان خارجی از 30 کشور شرکت کردند و 265 خبرنگار و روزنامه نگار خارجی و 1500 خبرنگار بومی خبرهای مربوط به این راهپیمایی ها را گزارش دادند.
پایگاه خبری البوابه نیز نوشت: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس در مراسم پیروزی انتقلاب اسلامی که امروز پنجشنبه در شهرهای متعددی از کشور ایران برگزار شد شرکت کرد.
پایگاه اینترنتی الغدیر عراق نیز نوشت: دهه فجر انقلاب اسلامی که سالگرد پیروزی انقلاب ایران است ادامه دارد به طوری که از یازدهم فوریه (دوازدهم بهمن) سال 1979 که روز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی است تا به امروز که سالگرد پیروزی انقلاب است ادامه دارد.
پایگاه اینترنتی المرکز الفلسطینی للاعلام نیز نوشت: میلیونها ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
این پایگاه اینترنتی افزود: ایرانی ها امروز از ساعتهای اولیه صبح از منازل خود بیرون آمدند و در خیابانهای شهرها و روستاهای کشور به راهپیمایی پرداختند. به ویژه در تهران که راهپیمایی ها به مناسبت سقوط رژیم شاه که از هم پیمانان رژیم اسرائیل بود برگزار شد.
پایگاه اینترنتی دار العراق نیز نوشت: امروز جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران برگزار شد. در ساعتهای اولیه شهروندان تهرانی به رغم مشکلات اقتصادی و سختی های موجود با شرکت در راهپیمایی در میدان آزادی حاضر شدند.
شایان ذکر است انقلاب اسلامی رژیمی پادشاهی را که از حمایتهای آمریکا برخوردار بود سرنگون کرد و نظامی که عالمان دینی بر آن حکومت می کنند تشکیل داد.


جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن