تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820741825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار فیروزکوه: انقلاب اسلامی اسلام‌هراسی را به اسلام‌محوری تبدیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار فیروزکوه:
انقلاب اسلامی اسلام‌هراسی را به اسلام‌محوری تبدیل کرد
فرماندار فیروزکوه گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز اسلام‌هراسی را به اسلام‌محوری تبدیل کرده است.

خبرگزاری فارس: انقلاب اسلامی اسلام‌هراسی را به اسلام‌محوری تبدیل کرد



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نورالله طاهری ظهر امروز در جمع مردم شهرستان فیروزکوه، ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه امروز با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار کشورمان به ثبت رساندند. وی گفت: انقلاب اسلامی ایران، اقتدار٬ استقلال و آزادی را برای کشورمان به وجود آورده و حضور پرشور مردم بعد از این همه سال در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، بیانگر این موضوع است.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز اسلام‌هراسی را به اسلام‌محوری تبدیل کرده است، ادامه داد: هم‌اکنون در دنیا برای نجات مردم ستمدیده و مظلوم جهان از چنگال استکبار، الگویی بهتر از انقلاب اسلامی وجود ندارد و این ملت‌ها از الگوی انقلاب اسلامی ایران بهره می‌برند. طاهری با تأکید بر اینکه ملت‌های مظلوم با پیروی از این الگو در مقابل استکبار ایستاده‌اند، افزود: باید انقلاب اسلامی بیش از پیش به سایر کشورها صادر شود.

وی ادامه داد: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با حضور در صحنه‌های مختلف، وفاداری خود را به این نظام مقدس نشان داده‌اند و مسئولا‌ن باید بیشتر از قبل قدردان مردم باشند. فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: مسئولان نباید در راستای خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنند و باید تا جایی که توان دارند، برای رفع مشکلات مردم بکوشند.

طاهری به توافق هسته‌ای و به نتیجه رسیدن برجام اشاره و بیان کرد: با این وجود، دیدگاه جهان نسبت به ایران دچار تغییر شده و در روابط بین‌الملل آن طور که شایسته کشور است به به ملت ایران نگریسته می‌شود. وی با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: امیدواریم با کمک مسئولان و مردم شهرستان فیروزکوه بتوانیم با جذب سرمایه‌گذاران، بیکاری را در این شهرستان از بین ببریم. فرماندار فیروزکوه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: همه فعالیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان فیروزکوه انجام شده و مقدمات آن فراهم است. وی خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم همانند راهپیمایی 22 بهمن، حماسه دیگری را در روز برگزاری انتخابات خلق کنند.

94/11/22 - 15:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن