تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم استان تهران حماسه آفریدند/ طنین فریاد مرگ برآمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش تصویری-تشریحی مهر؛
مردم استان تهران حماسه آفریدند/ طنین فریاد مرگ برآمریکا

راهپیمایی 22 بهمن


شناسهٔ خبر: 3049686 - پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
استانها > تهران

تهران-مردم شهرستان های استان تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار دیگر حماسه آفریدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اوج بصیرت خود را به نمایش گذاشتند. به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن در شهرستان ها و مناطق مختلف استان تهران برگزار شد. مردم شهرستان های استان تهران همچون برهه های حساس گذشته بار دیگر به صحنه امدند و اوج دلدادگی و دلبستگی خود را به آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان دادند. مرد و زن، پیر و جوان، کارمند و کارگر، محصل و معلم همه به خیابان ها آمده بودند و با مشت های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را سر دادند. نمایش دلدادگی مردم استان تهران در روز ۲۲ بهمن حضور نوجوانان و جوانان در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  بسیار پررنگ تر از سال های گذشته بود و این نشان می داد که آینده سازان ایران اسلامی همچنان دل در گروی ارزش های انقلاب اسلامی دارند. مردم شهرستان ها و بخش های مختلف استان تهران از ساعات اولیه صبح پنج شنبه و همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خود را مهیای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرده بودند.

در شهرستان ورامین، مردم مومن و انقلابی این شهرستان از یک مسیر اصلی و چهار مسیر فرعی در راهپیمایی شرکت کرده و اوج بصیرت و ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند. شکوه حضور مردم دیار ۱۵ خرداد در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسیر اصلی راهپیمایی در شهرستان ورامین از مسجد صاحب الزمان(عج) تا کارخانه قند بود و چهار مسیر فرعی در طول مسیر به خیل جمعیت افزوده شدند. مهدی آذرشب یکی از جوانان حاضر در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم ایران اسلامی دلبستگی خاصی به نظام اسلامی دارند و این موضوع را در راهپیمایی امروز به همگان نشان دادند.

وی افزود: دشمن تلاش فراوانی برای فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی انجام داده اما علیرغم همه توطئه افکنی ها به نتیجه دلخواه خود نرسیده است. آذرشب یادآور شد: مردم در آستانه برگزاری انتخابات در هفتم اسفندماه با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی را به دشمنان انقلاب اسلامی رساندند که ملت ایران هرگز دست از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی نخواهد کشید. حضور حماسی مردم شهرری در راهپیمایی ۲۲ بهمن راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شهرری نیز از بی بی زبیده تا میدان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد و مردم مومن و انقلابی شهرری نیز با آرمان های بلند امام و رهبری تجدید میثاق کردند.  حسن احمدی یکی از حاضران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دشمن امروز دوست داشت تا حضور کم رنگ مردم را در راهپیمایی مشاهده کند اما حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی، تودهنی محکمی به دشمنان انقلاب اسلامی بود. وی افزود: مردم ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته و هیچگاه دست از ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی نخواهند کشید. احمدی ادامه داد: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی اعلام کردند که از منویات رهبری تبعیت کامل داشته و اجازه نفوذ دشمنان در ایران اسلامی را نخواهند داد. حماسه حضور مردم شهرهای استان تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن

در شهر قدس نیز مردم مومن و انقلابی این شهرستان از میدان قدس، بلوار امام خمینی، میدان آزادی، خیابان آزادی تا میدان مصلی و در فیروزکوه از میدان سپاه تا آستان مقدس امامزاده اسماعیل راهپیمایی کردند. مردم در بهارستان از فلکه دوم تا سر گلستان، در رباط کریم از مقابل شهرداری این شهرستان تا میدان معلم، در ملارد از مسجد جامع بلوار رسول اکرم(ص) تا بلوار الغدیر، در پیشوا از مسجد امام خمینی(ره) تا حرم و در دماوند از میدان امام (ره) تا میدان ۱۷ شهریور راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن را برگزار کردند.

در  شهریار نیز مردم مومن و انقلابی این شهرستان، مسیر خیابان انقلاب، خیابان ولی عصر (عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شهید بهشتی، میدان معلم، چهارراه مخابرات، خیابان ولی عصر، میدان امام خمینی، خیابان انقلاب، میدان شهدای گمنام، مقابل امامزاده اسماعیل را راهپیمایی کردند. بر اساس گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن در سایر نقاط و شهرستان های استان تهران نظیر اسلامشهر، پاکدشت و قرچک نیز با شکوه و عظت خاصی برگزار شد و مردم با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند. مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال نیز حاشیه های مختلف داشت که از دید خبرنگاران مهر دور نماند. *جمعی از نامزدهایی که در انتخابات پیش رو ردصلاحیت شده بودند، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور داشته و این نشان دهنده دلبستگی اقشار مختلف مردم به نظام اسلامی است. باران بادکنک ها در ورامین *مدیران و مسئولان اجرایی به همراه نیروهای نظامی و انتظامی نیز حضور باشکوهی را در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان تهران داشتند. *مراسم باران بادکنک ها در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ورامین برگزار شد که مورد استقبال مردم دیار ۱۵ خرداد قرار گرفت. *حضور هنرمندان رشته های مختلف هنری در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان های مختلف استان تهران چشمگیر بود. *ده ها خبرنگار و اصحاب رسانه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ثبت تصاویر و حاشیه های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان تهران مشغول بودند.

*سخنرانان و شخصیت های کشوری و لشگری که سخنرانان ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان های مختلف استان تهران بودند نیز از اواسط راهپیمایی با مردم همراه شدند. *جمعی از هنرمندان با به راه اندازی ایستگاه های مختلف، بر روی صورت کودکان و نوجوانان علاقه مند، پرچم جمهوری اسلامی ایران را نقاشی می کردند. *جمعی از نابینایان در شهرستان ورامین با برپایی ایستگاه صلواتی از راهپیمایی کنندگان پذیرایی می کردند که مورد توجه مردم انقلابی دیار ۱۵ خرداد قرار گرفت. تبلیغات نامزدهای خبرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن *همزمان با شروع تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، طرفداران برخی داوطلبان نیز فرصت راهپیمایی ۲۲ بهمن را مغتنم شمرده و پوسترهای نامزدهای مورد حمایت خود را در میان مردم توزیع کردند.

*نمایشگاه دلنوشته های انقلاب اسلامی در برخی شهرستان های استان تهران از جمله ورامین راه اندازی شده بود و راهپیمایی کنندگان دلنوشته های خود را مکتوب می کردند. *غرفه سلامت، اجرای سرود همگانی، مسابقه نقاشی، مسابقه عکاسی و همچنین برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی توسط حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک در طول مسیر راهپیمایی برپا شده بود. *حضور کودکان و نوجوانان در مراسم راهپیمایی امسال بسیار پررنگ بود و نشان می داد که عشق و دلدادگی به انقلاب اسلامی، سن و سال نمی شناسد. * جمعی از کودکان با به دست گرفتن پارچه نوشته هایی اعلام کردند که آینده سازان کشور از فتنه گران بیزار هستند. *همچنین نمایشگاه های متعدد کتاب نیز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در نقاط مختلف استان تهران راه اندازی شده بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن