تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819482115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایه جبهه اقتصادی کشور، بخش کشاورزی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
پایه جبهه اقتصادی کشور، بخش کشاورزی است

قزوین


شناسهٔ خبر: 3048170 - چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: پایه جبهه اقتصادی کشور بخش کشاورزی است که با نگاه استراتژیک و بسیج نیروهای انقلابی و متخصص می توان به اهداف بلند توسعه کشور دست یافت. به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی نقش انقلاب اسلامی در توسعه کشاورزی که بمناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن  تبریک ایام ا ... دهه مبارک فجر اظهار کرد: پایه جبهه اقتصادی کشور بخش کشاورزی است بنابراین باید در جبهه جدید اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و اراده دولت است با بسیج نیروهای جهادی، انقلابی و متخصص در راستای رشد و شکوفایی کشور علی الخصوص بخش کشاورزی گام های اساسی تری برداشته شود. وی افزود: در رژیم شاهنشاهی در همه حوزه های اقتصادی علی الخصوص کشاورزی، کشور روز به روز به وابستگی بیشتر به کشورهای استعمارگرهدایت می شد و دشمن نیز بدنبال تسلط بیشتر بر کشور ایران بود که رژیم گذشته به عنوان مجری اهداف آنان محسوب می شد بر این اساس داشتن استقلال اقتصادی در کنار آزادی و جمهوری اسلامی از شعارهای مبنایی در انقلاب بود. استاندار قزوین با اشاره به اینکه بعد از انقلاب پیروزی های خوبی در هر زمینه ای در کشور داشتیم اما کافی نیست اظهار داشت: در جبهه  اقتصادی بخش قابل توجهی از اقتصاد در خدمت جهادگران و فعالان عرصه کشاورزی است که باید با اقدامات رادیکالی،   انقلابی و تحول گرایانه بتوانیم بخش کشاورزی را به تولید برتر و بالا و خودکفایی اقتصادی برسانیم.

همتی با اشاره به این نکته که دو محور اساسی  در توسعه بخش کشاورزی یعنی تکمیل زنجیره های تولید و ایجاد زنجیره ارزش آفرینی نقش مهمی در توسعه این بخش دارد خاطر نشان کرد: باید وابستگی را در تامین نهاده های کشاورزی به خارج از کشور کم کرد و ارز آوری در حوزه های غیر نفتی مخصوصا کشاورزی داشته باشیم. وی خاطر نشان کرد: توانمندی وقابلیت هایی که در فرزندان این ملت وجود دارد که توانستیم در بخشی از جبهه و حوزه ها خوش بدرخشیم مخصوصا در نانوتکنولوژی و بیوتکنولوژی قله های رفیعی را برای کشور بدست آمد پس می توانیم در بخش کشاورزی و صنعت هم به نقاط مطلوب دست یابیم.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن