تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815265101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش «برای خرید که نباید پول داد» به روی صحنه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:حوزه هنری: واحد تئاتر حوزه هنری استان اصفهان، نمایش «برای خرید که نباید پول داد» را به کارگردانی اسماعیل موحدی در این هفته در تالار سوره به روی صحنه برد.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، این نمایش داستان عده ای از کارگران است که به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی دست به دزدی می زنند. در این میان، یکی از کارگران که به قانون پای بند است، در این موقعیت می ماند که باید دزدی کند یا نه؟
نمایش این تئاتر نوشته داریو فو، نمایشنامه نویس ایتالیایی، است که در ژانر کمدی و اجتماعیآن را نوشته است.
اسماعیل موحدی، شمیلا تابش، امیر قاسمی، آرام یوسفی نیا، سالارخ سروی، کاوه کریمیان و معین الدین عشاقی بازیگران نمایش «برای خرید که نباید پول داد» هستند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به مهرنوش نظری به عنوان منشی صحنه، نسیم علیرضا زاده مدیر صحنه، امیر صفایی پور مشاور کارگردان، سالار خسروی دستیار کارگردان، حسین احمدجو آهنگ ساز و سعیده کمالی مشاور هنری اشاره کرد.
نمایش «برای خرید که نباید پول داد» از روز شنبه 17 بهمن ماه تا روز چهارشنبه 5 اسفندماه به غیر از روزهای 22 و 23 بهمن ماه در تالارسوره هرشب به روی صحنه می رود. [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری حوزه هنری ]
نمایش «برای خرید که نباید پول داد» به روی صحنه رفت






چهارشنبه ، ۲۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حوزه هنری]
[مشاهده در: www.hhnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن