تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821204278




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احساس بیش از پیش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: احساس بیش از پیش حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن حضور مردم در راهپیمایی امسال را ضروری دانست.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،امام جمعه شهر اصفهان ، حضور مردم در راهپیمایی ها را عاملی بازدارنده دانست و گفت: همراهی و اعتقاد مردم به نظام و انقلاب در این مناسبتها ارزیابی می شود لذا مردم باید برای حفظ امنیت و استقلال کشور حضور هر چه با شکوهتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند. آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: دشمن باید در این گردهمایی ها بفهمد مردم ایران پس از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلابشان هنوز شعار نه شرقی نه غربی سر می دهند و بر سر اعتقاداتشان ایستاده اند. عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حرف امروز مردم با حرف شهدا یکی است و از نظر شعار و شعور و در عمل مقاوم تر از گذشته پای انقلاب و دستاوردهای آن ایستاده اند. آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به حضور داعش در کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی می داند هر کجا ایران قدم پیش گذاشته است چه در سوریه و چه در عراق جلوی دشمن را سد کرده و این پیروزی ها در سوریه و عراق جز با کمک ها و راهنمایی های ایران میسر نمی شد و دشمن این را می داند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مردم را دعوت به حضور دسته جمعی و خانوادگی در راهپیمایی 22 بهمن توصیه کرد و گفت: ما باید از این فرصت ها برای انتقال شعارها و مفاهیم انقلاب به نسل های آینده استفاده کنیم . وی حضور فرزندان در کنار پدر و مادر را بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم انقلاب به نسل آینده عنوان کرد . 




۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن