تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آینده نزدیک تبادل هیات­ های هسته ای آغاز خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمالوندی: در آینده نزدیک تبادل هیات­ های هسته ای آغاز خواهد شد سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: به فرجام رسیدن برجام در شرایطی صورت گرفته که به یمن تأییدات الهی، شاهد گشوده شدن فضای مناسبات بین ­المللی و آغاز فصلی نو در گسترش و تعمیق روابط و تعاملات خود با کشورهای جهان هستیم.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت 10:48

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، بهروز کمالوندی به مناسبت برگزاری مراسم تقدیر از خانواده شهدای هسته ای و قدردانی از دست اندرکاران برجام در پیامی افزود: در پرتو الطاف خداوندی و در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و نیز به یمن تدابیر هوشمندانه ریاست محترم جمهوری و همدلی و همزبانی مجموعه خدمتگزاران نظام اسلامی در نهادها و سازمانهای مختلف، برجام به فرجام رسیده و یکی از اهداف ایران اسلامی در عرصه بین ­المللی تحقق یافته است.
وی افزود: برای بسیاری از ناظران و تحلیلگران مذاکرات هسته­ای، این واقعیت، عیان و آشکار بود که نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این مصاف نفس گیر، تضمین مصالح عالی نظام اسلامی و تأمین منافع ملی ایران را به عنوان امر مقدس تلقی کرده و خود را سربازان ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی در این آوردگاه تاریخی می ­دانند.
کمالوندی در بخشی از این پیام نوشت: مایه مسرت فراوان است که روند تحولات و فعل و انفعالات سیاسی در صحنه بین ­المللی در دوره پسا برجام، بیش از پیش، جوانان برومند این مرزو بوم را به آینده روشن ایران اسلامی امیدوار ساخته است.
وی اضافه کرد: اگرچه در آغاز، تحقق این هدف ناممکن می­ نمود اما تدابیر راهگشای ریاست سازمان انرژی اتمی ایران در موارد و مقاطع حساس، گره گشایی کرد و راه برای رسیدن به یک نقطه مشترک هموار شد.
وی اظهار داشت: ده ها جلسه فنی با حضور جمع کثیری از دانشمندان و متخصصین هسته­ ای کشورمان برای بررسی دقیق موضوعات فنی مورد مذاکره، برقرار شد تا از صحت تصمیمات قبل از مذاکره و حصول توافق در هر مورد خاص اطمینان کامل حاصل شود.
کمالوندی افزود: برخی از محدودیت ­­های که در جریان این مذاکرات از سوی جمهوری اسلامی ایران مورد پذیرش قرار گرفته به هیچ روی به ساختار و شاکله اصلی صنعت هسته­ ای خدشه ای وارد نکرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر، برخی از کشورهای پیشرفته در این صنعت برای برقراری و ایجاد ارتباط با کشورمان در حوزه علوم و فنون هسته­ ای گام در راه نهاده و منتظر تصمیم جمهوری اسلامی ایران هستند؛ در آینده نزدیک تبادل هیات­ ها با استفاده از این فضای جدید آغاز خواهد شد. 
بهروز کمالوندی معاون سازمان انرژی اتمی روز 19 بهمن نشانه درجه 3 خدمت گرفت. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن