تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار سروآباد تاکید کرد بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار سروآباد تاکید کرد
بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی
فرماندار سروآباد بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی تاکید کرد و گفت: ترویج این فرهنگ بین مردم امری ضروری است.

خبرگزاری فارس: بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی



به گزارش خبرگزاری فارس از سروآباد، علی مفاخری صبح امروز در مراسم افتتاح پروژه بهسازی مدرسه رودبار از توابع بخش سروآباد اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب تاکنون اقدامات بسیار مناسبی در راستای رفع محرومیت در سطح کشور به ویژه مناطق محروم صورت گرفته است. وی مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی را قابل توجه دانست و گفت: افراد متمکن جامعه با جهاد مال خود و ساخت مدرسه فضای علم و دانش‌اندوزی را برای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم فراهم می‌کنند. فرماندار سروآباد علم‌ و علم آموزی را حق هر انسانی دانست و افزود: ایجاد بسترهای لازم برای بهره‌گیری همه اقشار جامعه در بحث تعلیم و تعلم امری ضروری بوده و حمایت خیرین در این زمینه قابل توجه است. وی بر بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت خیرین در امر مدرسه‌سازی تاکید کرد و گفت: ترویج این فرهنگ باید در بین مردم امری ضروری است. به گفته وی، مدرسه رودبار شامل دو کلاس درس، انباری، نمازخانه و یک سالن تنیس است که به همت مجریان سد داریان احداث بهسازی شده است. فرماندار سروآباد تصریح کرد: روستای رودبار در محدوده سد داریان قرار دارد که با آبگیری سد، روستای جدید در محدوده بالاتر از روستای قدیم احداث شده است. وی به افتتاح کارگاه آموزش خیاطی اشاره کرد و افزود: کارگاه آموزش خیاطی به همت کمیته امداد سروآباد و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان در روستای دگاگا افتتاح شد. مفاخری با بیان اینکه کارگاه خیاطی پیش از این در چند روستای تابعه شهرستان افتتاح شده بود، اضافه کرد: برای افتتاح این کارگاه‌های آموزشی، اعتباری بالغ بر 245 ‌میلیون ریال هزینه شده است. به گفته وی در طرح‌های آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از 700 نفر از مددجویان شرکت فعال داشته‌اند. وی در ادامه به جشن انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز جشن مردمی در روستای دگاگا برگزار شد و گروه‌های موسیقی با اجرای برنامه‌های شاد، سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

94/11/21 - 10:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن