تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۸ میلیارد ریال در اجرای مجموعه فرهنگی ورزشی دشتستان سرمایه گذاری شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: استاندار بوشهر گفت: در اجرای مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور دشتستان ۱۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدشتستان، مصطفی سالاری صبح امروز در نشست با خانواده شهدا و جانبازان شهرستان دشتستان با تاکید بر حفظ ارزش های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی اظهار داشت: امنیت، آسایش و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون فداکاری و ایثارگری های شهدا و جانبازان است که حفظ ارزش های این عزیزان در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و جانبازان یادگاران دفاع مقدس پاس داشته می شود.
وی افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.
استاندار بوشهر با تاکید بر رفع مشکل جانبازان و ایثارگران تصریح کرد: رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت برنامه های دستگاه های اجرایی قرار دارد.
سالاری در سفر به دشتستان در دهمین روز از دهه مبارک فجر مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور دشتستان را افتتاح کرد و با تقدیر از توجه به زیرساخت فرهنگی و ورزشی این مرکز آموزش عالی در دشتستان گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور دشتستان نقش مهمی در بارورتر شدن برنامه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
۱۸ میلیارد ریال در اجرای مجموعه فرهنگی ورزشی دشتستان سرمایه گذاری شد






چهارشنبه ، ۲۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن