تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدوین برنامه راهبردی در ورزش بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرماندار شهرستان ساری خواستار ارایه طرح و برنامه مدون و راهبردی در حوزه توسعه ورزش بانوان انجام شود .
به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان ورزش بانوان را یک شاخصه مهم در راستای دستیابی جامعه بانشاط اعلام کرد و گفت : با توجه به نام آوری و مدال آوری بانوان شهرستان در ورزش قهرمانی ، اقدامات مهم در راستای ارتقا و توسعه آن ،متاسفانه صورت نگرفته است.


وی به ورزش روستایی با توجه به تنوع، گستردگی و پوشش جمعیتی زیاد اشاره و گفت : روستا و روستاییان پایه و ستون ورزش قهرمانی محسوب می شوند وضروری است که مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد .

حسین زادگان در راستای ترویج ورزش به ویژه ورزش های همگانی گفت: این پدیده اجتماعی برای حفظ سلامت و نشاط آحاد جامعه ضروری است و زمینه های لازم برای همگانی کردن ورزش در کشور فراهم آید.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ساری،  در آستانه سی و هفتمین سالگرد انقلاب و دستاوردهای فرهنگی ،اجتماعی گفت : در طی سال گذشته ورزشکاران و جوانان قدرتمند ساروی 45 نشان آسیایی ، جهانی و را کسب نمودند .


وی در ادامه افزود : میزان کسب نشان جهانی با 24 مدال 84 درصد ، آسیایی با کسب 11 مدال با افزایش ده درصدی و میزان رشد مدال های بانوان با کسب 9 مدال صد درصد ... [ مشاهده متن کامل خبر در تابناک ]

چهارشنبه ، ۲۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن