تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیلان به عنوان قطب صنایع سلولزی در کشور مطرح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: صنایع سلولزی، غذایی، دارویی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان به سرعت درحال رشد است و در دو سال آینده گیلان به عنوان قطب صنایع سلولزی در کشور مطرح می شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، علی منتظری در حاشیه افتتاح نمایشگاه و جشنواره کالاهای صنفی و صنعتی گیلان با اشاره به اینکه دامنه صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور و استان گسترده شده است، اظهار داشت: استان گیلان در اغلب حوزه های صنعتی و تولیدی در کشور مطرح است.
وی افزود: 2 هزار 600 واحد صنعتی با اشتغالی بالغ بر 87 هزار نفر در گیلان فعالیت می کند و صنایع سلولزی، غذایی، دارویی و صنایع تبدیلی کشاورزی در استان به سرعت درحال رشد است و در دو سال آینده گیلان به عنوان قطب صنایع سلولزی در کشور مطرح می شود.
منتظری با اشاره به افتتاح کارخانه های صنعتی گیلان در ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: کارخانه تولید کنسانتره کیوی در بخش صنایع تبدیلی و کشاورزی و کارخانه تولید خمیر کاغذ از ضایعات کاه و کلش برای نخستین بار در کشور در گیلان راه اندازی شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان، تصریح کرد: با فضاهای ایجاد شده در استان، صنایع نساجی گیلان در حال احیا است و در زمینه های صنایع داروسازی، قطعه سازی، معدن و فولاد، پیشرفت چشم گیری را شاهد هستیم.
منتظری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
گیلان به عنوان قطب صنایع سلولزی در کشور مطرح می شود






چهارشنبه ، ۲۱بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن