تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805092097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات داوری نبود، جزو مدعیان بودیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشکلات داوری نبود، جزو مدعیان بودیم
مربی تیم فوتبال بندرانزلی گفت: از داوری ضربه های زیادی خورده ایم و به دلیل اختلاف کم امتیازمان با تیم ها اگر این مشکلات نبود جزو مدعیان بودیم.


حسینی نسب در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت فعلی انزلی چی ها این چنین گفت: ما همیشه تلاش کردیم که در همه شرایط تمریناتمان را انجام دهیم و با هر مشکلی که هست بهترین عملکرد را داشته باشیم.
 
به هر صورت تیم ما مشکلات زیادی مانند آب و هوا،‌زمین و مسائل مالی دارد ولی ما همواره تلاش می کنیم با سازمان دهی کارها جلو رویم.
 
دستیار راستینی در خصوص شرایط روانی حاکم بر تیم اظهار داشت: بازیکنان چه قبل و چه بعد از پرداختی ها به صورت جدی پیگیر تمرینات بوده اند اما برخی هم که با دلخوری به تمرینات می آمدند رفتارشان به گونه ای نبود که مشکلی ایجاد شود.
 
وی در ادامه افزود: تمرکز اهمیت بسیار زیادی دارد و همواره باید بازیکنان در زمین تمرین و زمین مسابقه تمرکز داشته باشند تا به نتیجه دلخواه برسند اما بازیکنان ما به دلیل نبود تمرکز کافی زمانی که به زمین مسابقه می رفتند تحت تاثیر مسائلی که وجود داشت قرار می گرفتند و نمی توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
 
حسینی نسب در خصوص وضعیت مازیار زارع عنوان کرد: زارع دیگر مشکلی ندارد به هر حال وی از بزرگان فوتبال انزلی و فوتبال کشور است و اگر هم ناراحتی داشت تنها به دلیل دلخوری بر سر مسائل مالی بود اما حالا در  تمرینات حضور دارد و با قدرت به کار خودش ادامه می دهد.
 
وی در خصوص جذب بازیکن و مطرح شدن نام های مختلف گفت: در حال حاضر مشکلات مالی داریم و به همین دلیل نه تنها نتوانستیم بازیکن مطرحی جذب کنیم بلکه چند بازیکن خوبمان را هم از دست داده ایم و تنها موفق شدیم چند بازیکن جوان را جذب کنیم که از لحاظ مالی دردسری برای باشگاه نداشتند.
 
وی در خصوص وضعیت اولادی هم گفت: اولادی از شاگردان استیلی بوده ولی به دلیل آن که نزدیک به 2 سال است که از شرایط مسابقه دور بود قرار شد که تست بدنی و پزشکی انجام دهد تا در صورت تایید به جمع ملوانات بپیوندند.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در ادامه عنوان کرد: متاسفانه استیلی از ابتدا در تیم حضور نداشت تا تیم را بر اساس خواسته اش بالانس کند و در نیم فصل دوم هم نتوانستیم بازیکن خارجی جذب کنیم.
 
برخی از تیم ها حالا با 3 یا چهار بازیکن خارجی تا چهل درصد توان خود را بالا برده اند اما ما نتوانستیم کسی را جذب کنیم و تنها تلاش می کنیم تا توان بازیکنان را بالا ببریم.
 
وی در خصوص استفاده از بازیکنان بومی انزلی هم گفت: قطعا تمام تلاش آن است تا از بازیکنان بونی انزلی استفاده شود و همواره اولویت استیلی استفاده از بازیکنان بومی است. اما نکته ای که قابل تامل است آن است که حالا دیگر فوتبال بین المللی است و تنها نمی توان از بازیکنان بومی استفاده کرد. به طور مثال تیمی مانند بارسلونا هم از تمام دنیا بازیکن می گیرد و به همین دلیل در بالاترین سطح فوتبال قرار دارد.
 
حسینی نسب در ادامه افزود: اولویت در انزلی با بازیکنان بومی است و بازیکنان خوبی هم در انزلی حضور دارند. بازیکنانی مانند حسام سلطان پور که پس از چند جلسه تمرین استیلی متوجه سطح بالای وی شد و حالا در تیم های امید و جوانان بسیار تاثیرگذار است. در انزلی بازیکنان خوبی هستند که در آینده افرادی مانند طارمی ها، و... می شدند. به هر صورت اگر از ابتدا تیم را خودمان بالانس می کردیم استفاده بهتری از جوانان داشتیم.
 
دستیار حمید استیلی در انتها و در خصوص میزان حساسیت مسئولان باشگاه از کادر فنی پس از کسب 8 تساوی و شکست عنوان کرد: هرگونه که به این مسئله نگاه کنید می بینید زمانی که مسئولان باشگاه به مشکلات آگاه هستند به جز حمایت کار دیگری انجام نمی دهند زیرا می بینند که کادر فنی با وجود این مشکلات چگونه تمرین می کنند و تلاش می کند تا نتیجه بگیرد.
 
خوشبختانه هیأت مدیره و دنیامالی به مسائل آگاه هستند و تلاش می کند تا شرایط بهتر شود متاسفانه ما در چند بازی گذشته ضربه های زیادی از داوری خورده ایم و اگر چنین نمی شد شاید حالا در جایگاه پنجم جدول حضور داشتیم.
 
انتهای پیام /


















اشتراک گذاری












مطالب مرتبط

رأفت: استیلی حتی یک ریال هم دریافت نکرده است
دیداری با طعم انتقام/ نبرد دو مربی کروات در اهواز
تساوی ملوان و نفت تا پایان نیمه نخست
تیم‌های صددرصد ایرانی لیگ برتر













۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن