تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809684481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نویی و ابهام در سکوهای تبریز (عکس)


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قلعه‌نویی و ابهام در سکوهای تبریز (عکس)
قلعه‌نویی؛ پرافتخارترین مربی لیگ برتر؛ این روزها عدم توفیق را از جانب برخی هواداران در ورزشگاه یادگار امام را به دنبال خود می‌بیند، عدم توفیقی که هم‌زمان نصیب او و مدیرعامل این تیم شده است. به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تراکتورسازان در آخرین نشست مطبوعاتی این تیم می گوید تا وقتی‌که یکدل نشویم و وحدت پیدا نکنیم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.
جملاتی که این روزها امیر قلعه‌نویی به زبان می‌آورد حاکی از دلخوری است، دلخوری که کمتر از او به یاد داریم، او در شرایطی از وحدت و یکدلی حرف می‌زند که مشخص است تا چه اندازه از نارضایتی بعضی از سکونشین ها رنج می برد.
پس‌ازآن که حرف از جدایی تونی اولیویرا به وجود آمد سرمربی سابق تراکتورسازان یکی از نامزدهای حضور روی نیمکت این تیم محسوب می‌شد و در نهایت او توانست برای دومین بار در تبریز حضور یابد و در هفته چهاردهم برای اولین بار در لیگ پانزدهم هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده بگیرد.





قلعه‌نویی در دوره جدید خود تاکنون در 6 بازی تراکتورسازان را هدایت کرد، در این بازی ها به دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست رسید و میانگین 1.5 امتیاز را در کارنامه خود ثبت کرد، نکته جالب اینجاست که این مربی در حالی نامهربانی برخی هواداران این تیم را همراه خود می‌بیند که متوسط امتیازاتی که برای این تیم کسب کرده است از تونی اولیویرا بیشتر بوده است. تونی در 13 بازی تبریزی‌ها موفق شده بود میانگین 1.38 امتیاز را برای خود و این تیم رقم بزند.





همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که علاوه بر هواداران دو آتشه این مربی در بین طرفداران تیم آبی پایتخت، در روزهای اخیر اظهار لطف برخی انزلی چی‌ها را درباره این مربی شنیده‌ایم، در ابتدای لیگ پانزدهم امیر قلعه‌نویی به مدت سه هفته سرمربیگری ملوانان را به عهده داشت، سه‌هفته‌ای که دو بازی ابتدایی این تیم در لیگ را در خود داشت و یک پیروزی در برابر ذوب‌آهن و یک شکست در آزادی و در برابر استقلالی‌ها برای شمالی‌ها دربر داشت. آن‌ها هنوز هم برای آن سه هفته همکاری که از آن به عنوان خاطره‌ای خوش یاد می‌کنند از قلعه‌نویی ممنون هستند.





با توجه به میانگین امتیازی که این مربی برای تراکتورسازان کسب کرده و درگذشته نیز برای اولین هم این تیم را به عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسانده و برای آنها سهمیه آسیا را کسب کرده است، احتمالا این روزها قسمت اعظمی از ذهن قلعه‌نویی درگیر این موضوع است که چرا عدم حمایت بعضی از هواداران تراکتور را به دنبال خود دارد، حمایتی که برای موفقیت در ادامه بازی‌های این تیم در لیگ و در آسیا نیاز اصلی سرخ پوشان است و پرشورها باید هرچه سریعتر برای توفیق تراکتورسازی هم که شده تغییر رویه دهند و با حضور در ورزشگاه یادگار امام حمایت حداکثری خود را نشان دهند، علی الخصوص که آنها در آسیا بازی های حساسی در پیش دارند.







20:00  1394/11/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن