تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر مقاومت مردم نبود غربی ها پای میز مذاکره نمی آمدند/ رویکرد تجاری ایران بازگشت به شرایط گذشته را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:نسیم آنلاین: وزیر امور خارجه تصریح کرد: اگر مقاومت مردم در برابر تحریم ها نبود این واقعیت اثبات نمی شد که فشار تحریم ها بی اثر است و غربی ها پای میز مذاکره نمی آمدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، محمدجواد ظریف که در جمع وکلای دادگستری سخن می گفت، ضمن تشریح ابعاد و ضرورت های حفظ دستاوردهای برجام اظهار کرد: برجام را مردم پیروز کردند و نتایج برجام را نیز مردم تقویت و تضمین کردند چراکه حضور هوشیارانه مردم در انتخابات 92 یقیناً دنیا و کشورهای قدرتمند را وادار به ادامه مذاکرات کرد .
وی خاطرنشان کرد: قدرت های جهان اگر به این واقعیت نمی رسیدند که باوجود تحریم ها نیز مردم ایران از عقاید خود دست برنمی دارند از ادامه تحریم ها خسته نمی شدند و این نشان نی دهد که مردم ایران آینده خود را از طریق صندوق های روی رقم می زنند .
وزیر امور خارجه در بخشی از سخنانش تصریح کرد: اگر مقاومت مردم در برابر تحریم ها نبود این واقعیت اثبات نمی شد که فشار تحریم ها بی اثر است و آن ها پای میز مذاکره نمی آمدند .
ظریف تأکید کرد: تصمیم مذاکره تصمیم دولت یازدهم نبود بلکه تصمیم نظام بود و در دولت قبل نیز هیچ گاه میز مذاکره را ترک نکردیم ممکن است تفاهم با دولت قبل نداشته باشیم اما این خود مردم بودند که مذاکرات را شروع کردند .
وی حمایت جدی مردم را موجب موفقیت و نتیجه ... [ مشاهده متن کامل خبر در نسیم آنلاین ]
اگر مقاومت مردم نبود غربی ها پای میز مذاکره نمی آمدند/ رویکرد تجاری ایران بازگشت به شرایط گذشته را ندارد






سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نسیم آنلاین]
[مشاهده در: www.nasimonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن