تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805710719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله طبا‌طبایی‌نژاد: دیانت، سیاست، خضوع و علم امام (ره) بسیار مهم بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیت‌الله طبا‌طبایی‌نژاد: دیانت، سیاست، خضوع و علم امام (ره) بسیار مهم بود استان‌ها > اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: اگر کسی با قانون اساسی مخالفت کند یا ولایت فقیه را قبول نداشته باشد و یا بخواهد دست در دست کفر دهد، "انقلابی" نیست.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به‌نقل از دفتر امام‌جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار با فرماندهی و پرسنل نمونه نیروی هوایی پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان، به بیان ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: دیانت، سیاست، خضوع و علم امام (ره) بسیار مهم بود، ولی آنچه سبب شد ایشان امام خمینی (ره) این ملت شوند، خلوص ایشان بود. وی به آیه "ان الذین آمنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا" اشاره کرد و افزود: بر‌اساس آیه صریح قرآن کریم کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته کرده‌اند، خداى رحمان براى آن‌ها محبتى در دل مردم قرار می‌دهد و نوع محبت مردم به امام (ره) از این جنس بود. امام جمعه اصفهان به بیعت همافران در روز 19‌بهمن اشاره کرد و با توجه به حضور خود در آن زمان با بیان خاطراتی از این حرکت تصریح کرد: بیعت همافران و شور و شعوری که در آن روز از طرف پرسنل نیروی هوایی ارتش ابراز می‌شد، وصف‌ناپذیر بود و این گوشه‌ای از محبتی بود که خدا از امام عزیز در دل آن‌ها قرار داده بود‌. وی دقت در ریزترین اعمال و رفتار را از دیگر ویژگی‌های امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: ایشان در همه ریزه‌کاری‌ها دقت می‌کرد تا مبادا خلاف توصیه‌های اسلام رفتار نشود. آیت‌الله طباطبائی‌نژاد قانون اساسی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: ما‌حصل انقلاب مردم ایران قانون اساسی بود که امام خمینی (ره) در زمینه آن فرمودند که چیزی خلاف اسلام در این قانون ندیدم. وی خاطرنشان کرد: ولایت فقیه دیگر دستاورد انقلاب اسلامی است که در قانون اساسی به صراحت آمده و بر‌اساس آیه «ولَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً» هیچ کافری حق ندارد، بر مسلمان مسلط شود. وی افزود: بر‌اساس احکام اسلامی اگر زن و مرد مسلمان با یکدیگر ازدواج کنند و پس از ازدواج شوهر کافر شود، عقد باطل است در صورتی که اگر زن کافر شود عقد باطل نمی‌شود، حال اسلامی که حتی تسلط مرد کافر بر زن مسلمان را نمی‌پذیرد آیا تسلط کفار بر مسلمانان را می‌پذیرد؟ آیت‌‌الله طباطبائی‌نژاد سومین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را ایستادگی در مقابل کفر و نپذیرفتن سرپرستی کفر دانست و بیان کرد: اگر کسی با قانون اساسی مخالفت کند یا ولایت فقیه را قبول نداشته باشد و یا بخواهد دست در دست کفر دهد، انقلابی نیست. وی در بیان اهمیت پاسداری و حراست از کشور تصریح کرد: رسول خدا (ص) می‌فرمایند که یک شب حراست در راه خدا از هزار شب که به عبادت سپری شود و هزار روز که روزه گرفته شود بهتر است. امام جمعه اصفهان با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) گفت: مؤمن کسی است که خود را برای خدا در سختی می‌اندازد تا دیگران در راحتی باشند، بنابراین شکر خداوند را به جای آورید که از تنها حکومتی که منتسب به اهل بیت (ع) است، حراست و پاسداری می‌کنید.  

کلید واژه ها: استان اصفهان -




سه شنبه 20 بهمن 1394 - 16:14:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن