تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه های اجرایی اطلاعات خود در رابطه با شهدا و دفاع مقدس را به بنیاد حفظ آثار ارائه دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان گفت: اطلاعاتی که از شهدا و دوران دفاع مقدس در دست ارگان ها قرار دارد باید در اختیار بنیاد حفظ آثار باشد، تا در باغ موزه دفاع مقدس استان از آن استفاده شود.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، یدالله دل آرام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سه شنبه، 20 بهمن ماه، در دیدار با جانباز مصطفی آشنا از فعالان انقلابی و جانباز دوران دفاع مقدس، گفت: رسیدگی به خانواده شهدا در شرح وظایف بنیاد شهید است.
وی با اشاره به این که 27 سال از جنگ گذشته و درصد بالایی از افرادی که در جبهه و جنگ حضور داشتند یا مرده اند، یا پیر هستند و یا آلزایمر دارند، عنوان کرد: 27 سال است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید انجام می شده است که برخی از استان ها به صورت جدی وارد این بحث شده اند و برخی دیگر نیز در این زمینه ضعیف هستند.
دل آرام با اشاره به این که لرستان بخشی از جبهه بود و پشتیبانی جمعی سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه بوده و به خودی خود به طور مستقیم با جنگ درگیر بود، اظهارکرد: در مورد استان لرستان آن قدر کوتاهی شد که کار به این جا که در آن هستیم رسیده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این که یک دست صدا ندارد، گفت: ما نمی توانیم همه چیز را به دست گرفته و جلو برویم، همه ارگان ها و دستگاه های ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن