تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری‌ های نظامی هتل‌ های شرق ترکیه را خالی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: درگیری‌ های نظامی هتل‌ های شرق ترکیه را خالی کرد
عبدالله تونچدمیر، رئیس اتحادیه گردشگری حوزه دریاچه وان ترکیه هم گفت، بخش گردشگری این منطقه دوران سختی را سپری می کند و حتی یک هتل برای شش ماهه نخست 2016 در حوزه وان رزرو نشده است.
تسنیم - هتل های مناطق شرقی و جنوب شرقی ترکیه به دلیل درگیری ها بین نیروهای امنیتی ترکیه و گروه پ ک ک در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

به گزارش پایگاه خبری جیهان، مهمت آکیل، رئیس شعبه دیار بکر اتحادیه آژانس های مسافرتی ترکیه (تورساب) گفت، کسب و کار در این منطقه به بدی 5 سال قبل شده، یعنی زمانی که در اواخر 2012  فرآیند حل اختلافات بین پ ک ک و دولت ترکیه آغاز شد.

در منطقه سور، که در قلب استان دیاربکر واقع شده و دارای اماکن تاریخی فراوانی است، از نوامبر 2015 تاکنون مقررات حکومت نظامی 24 ساعته برقرار است. در سور که محل اصلی درگیری ها بوده، اماکن تاریخی، فروشگاه ها، هتل ها و رستوران ها ناگزیر شده اند به دلیل حکومت نظامی و زد و خوردها درهای خود را به روی مشتریان ببندند.

به گفته آکیل، تمام مراسمات برنامه ریزی شده و رزرو هتل ها برای سال 2016 لغو شده است.

عبدالله تونچدمیر، رئیس اتحادیه گردشگری حوزه دریاچه وان ترکیه هم گفت، بخش گردشگری این منطقه دوران سختی را سپری می کند و حتی یک هتل برای شش ماهه نخست 2016 در حوزه وان رزرو نشده است.

وی افزود: « در سال 2014 847 هزار و 375 گردشگر و در سال 2015، 912 هزار و 610 گردشگر به وان سفر کردند، اما امسال هیچ گردشگری نداشته ایم.»

وی افزود، در دوره فرآیند حل اختلافات هتل ها از سوی گردشگران رزرو می شد، اما الان فقط 10 درصد از ظرفیت هتل ها پر است و آنها در آستانه ورشکستگی قرار دارند.

«حتی همسایگان ما از ایران هم به اینجا نمی آیند، زیرا درگیری ها تنها در حال بدتر شدن است. این ما را می ترساند. تنها امید ما دستیابی به صلح است.»



تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - 09 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن