تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814972071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحرین پیگرد معارضان از طریق اینترپل را در دستور کار قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: حکومت بحرین پیگرد شخصیت های مخالف بحرینی در خارج از این کشور از طریق اینترپل را در دستور کار خود قرار داد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، سرتیپ طارق الحسن رئیس اداره امنیت عمومی بحرین گفت که وزارت کشور اعلان قرمز را برای کسانی که آنها را به زعم خود "افراد فراری و شریک در پرونده های تروریستی و جنایی" خواند، صادر کرده است. این درحالی است که این افراد، در واقع گروهی از فعالان مدنی و مخالفان حکومت بحرین هستند.
وی در گفت وگو با روزنامه دولتی الوطن بحرین گفت: تدابیر قانونی برای مجرمان و آگاهی از جزئیات آنها و گذرنامه هایشان انجام شد تا طرف دیگر برای استرداد هریک از مجرمان در صورت دستگیری اقدام کند.
به گزارش شبکه العالم، این روزنامه به نقل از مدیرکل اداره بازپرسی و اسناد جنایی نوشت: اینترپل حکم بازداشت سعید الشهابی رهبر جنبش احرار البحرین و حسن مشیمع و عبدالرووف الشایب و علی عبدالامام وبلاگ نویس بارز بحرینی را صادر و این وبلاگ نویس را به پیوستن به یک سازمان تروریستی متهم کرده است.
بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه حکومت آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن یک نظام منتخب در کشورشان هستند.
این درخواست ها با سرکوبگری دولت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۰بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن