تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820757329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر امور برق بابلسر خبر داد بهره‌برداری از 13 پروژه برق با اعتبار 400 میلیون تومان در بابلسر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر امور برق بابلسر خبر داد
بهره‌برداری از 13 پروژه برق با اعتبار 400 میلیون تومان در بابلسر
مدیر امور برق شهرستان بابلسر گفت: 13 پروژه امور برق این شهرستان با اعتبار 415 میلیون تومان افتتاح به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از 13 پروژه برق با اعتبار 400 میلیون تومان در بابلسر



حسن حبیب‌پورکاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 13 پروژه امور برق این شهرستان با اعتبار  415 میلیون تومان در قالب اصلاح و بهینه‌سازی، رفع ضعف ولتاژ برق، توسعه و احداث شهری و تامین برق سالن ورزشی مرحوم درزیان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. وی همچنین با اشاره به اختصاص 10 میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه فرسوده و اصلاح شبکه‌ها برای اجرای طرح هادی روستاها افزود: به پروژه احداث سه فیدر 20 کیلو ولت برای تامین برق منطقه غرب، مرکزی و شمال بابلسر با اعتبار حدود 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که با احداث این فیدرها دیگر مشکل بحرانی در بحث ضعف ولتاژ برق در تابستان 95 نخواهیم داشت. حبیب‌پور همچنین به احداث فیدر 20 کیلو ولت تغذیه کننده مناطق ساحلی و دریاکنار اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه حدود یک‌میلیارد ریال هزینه شده است همچنین برای نگهداری برق در سطح شهرستان نیز حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.  مدیر امور برق شهرستان بابلسر با بیان اینکه مشترکان بدهکار نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند، افزود: وصول مطالبات رابطه مستقیمی با ارائه خدمات به مردم دارد که در صورت دریافت مطالبات می‌توانیم به توسعه و احداث شهری بپردازیم. وی با اشاره به سرقت سیم برق با بیان اینکه سرقت سیم برق بیشتر در مناطق بهنمیر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در حالی که اقدامات زیادی برای ایمن‌سازی این مناطق انجام شده است اما همچنان سرقت در این مناطق زیاد است. حبیب‌پور با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 2 هزار و 483 کیلوگرم سیم برق با اعتبار 85 میلیون تومان سرقت شده است،گفت: نسبت مشابه سرقت سیم برق در سال گذشته 2  هزار و 800 کیلوگرم با ارزش ریالی 98 میلیون تومان بوده است. این مسئول اعتبار هزینه شده برای جایگزینی سیم برق سرقت شده برای امسال را 60میلیون تومان دانست و در پایان گفت: برای جلوگیری از سرقت سیم برق در مناطق مستعد سرقت، اقدام به جمع‌آوری سیم مسی با قراردادی در حدود 125 میلیون تومان کردیم.

94/11/20 - 13:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن