تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812785955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدرس حوزه علمیه قم: ولی‌فقیه اقتدار جمهوری اسلامی در جهان را بسترسازی کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدرس حوزه علمیه قم:
ولی‌فقیه اقتدار جمهوری اسلامی در جهان را بسترسازی کرده است
یکی از مدرسان حوزه علمیه قم با بیان اینکه ولایت‌فقیه یکی از نعمت‌های بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: ولی‌فقیه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان را بسترسازی کرده‌ است.

خبرگزاری فارس: ولی‌فقیه اقتدار جمهوری اسلامی در جهان را بسترسازی کرده است



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین افشار صبح امروز در جشن باشکوه انقلاب اسلامی ایران که در رودهن برگزار شد، اظهار داشت: باید خداوند متعال را شاکر باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که مبنای آن اسلامی و در رأس حکومت آن ولی‌فقیه قرار گرفته است. وی ادامه داد: اگر در تاریخ ظهور و بروز اسلام در بدو رسالت حضرت محمد (ص) توجه کنیم، این موضوع را درخواهیم یافت که در آن زمان نیز در سه سال نخست اسلام به صورت آشکارا در جامعه نبود؛ چراکه جامعه آن روز ظرفیت پذیرش اسلام را نداشت و اگر در سه سال نخست اسلام آشکار می‌شد، جامعه اسلام را نمی‌پذیرفت. این مدرس حوزه علمیه افزود: در زمان ائمه اطهار (ع) نیز، آنان به وسیله زنان به شهادت می‌رسیدند که این موضوع نشان از غیرقابل پذیرش بودن و ابراز آشکار دین اسلام در خانواده‌ها بود؛ اما اکنون بعد از 37 سال از گذشت انقلاب اسلامی ایران می‌توانیم ادعای مسلمان بودن، بدون هیچ‌گونه مصونیت و محدودیتی را داشته باشیم که این موضوع، ظرفیت اسلام و نعمت پربار در ایران اسلامی را نشان می‌دهد. افشار تصریح کرد: امروز مردم در مساجد با علاقه و اعتقاد حضور پیدا می‌کنند و بدون اجبار در صحنه‌های مختلف هستند که باید قدر این نعمت الهی را بدانیم. وی گفت: یکی دیگر از نعمت‌های اسلام در کشور ایران، ولایت فقیه است که باید قدر آن را بدانیم؛ چراکه در کشورهای دیگر همچون مصر که دارای حزب انقلابی بیش از ایران بودند، با وجود پیروزی انقلابشان علیه حاکمیت، شاهد بی‌نتیجه بودن آن انقلاب‌ها هستیم که این موضوع نشان از نبود دستی واحد و ولی‌فقیه است؛ خوشبختانه ایران اسلامی ولی‌فقیه جامع‌الشرایطی دارد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است. مدرس حوزه علمیه قم بیان کرد: بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و هشت سال جنگ در دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در خاورمیانه و جهان اقتداری قابل ستایش را کسب کرده است. افشار تأکید کرد: زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطر ایام‌الله دهه فجر از این نظر مورد اهمیت قرار می‌گیرد که بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اکنون کشور در سایه‌سار ولی‌فقیه در جهان، اقتدار و استقلال خود را حفظ کرده است. وی بیان کرد: با توجه به نگرانی دوستان داخلی و دشمنان خارجی بعد از رحلت امام خمینی (ره)، مجلس خبرگان با تصمیم 24 ساعته خود رهبری را انتخاب کرد که امروز به وجودشان می‌بالیم. این مدرس حوزه علمیه افزود: مقام معظم رهبری، شخصی جامع‌الشرایط هستند که با تحلیل‌های چندجانبه و تخصصی ایشان در زمینه‌های مختلف، توانسته‌ایم امنیت و اقتداری مستقل را در جهان داشته باشیم. افشار خاطرنشان کرد: نکته‌ای که در برگزاری جشن انقلاب وجود دارد، محور سخنان امام خمینی (ره) است که فرمودند «حفظ نظام از اهم واجبات است»؛ امروز با این وجود نمی‌توانیم از لحاظ اعتقادی نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بی‌تفاوت باشیم.

94/11/20 - 11:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن