تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

من بمیرم، تو بمیری در پرسپولیس!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: پنالتی زن پرسپولیس اینگونه مشخص می‌شود
من بمیرم، تو بمیری در پرسپولیس!




پرسپولیس برای چندمین بار در طول این فصل پنالتی خود را از دست داد.





ایران ورزشی: پرسپولیس برای چندمین بار در طول این فصل پنالتی خود را از دست داد. دو بار مهدی طارمی، یک بار امید عالیشاه، یک بار رامین رضاییان و حالا کمال کامیابی‌نیا. پرسپولیس به همین دلیل امتیازهای بسیاری را نیز از کف داده. آخرین نمونه از دست دادن پنالتی همین بازی با ذوب‌آهن است. با اینکه قرار بود محسن بنگر پشت توپ بایستد و ضربه بزند، کمال کامیابی‌نیا مامور نواختن پنالتی شد و اتفاقا آن را از دست داد. نکته جالب درباره این پنالتی، مصاحبه محسن بنگر است. از او پرسیده‌اند که چرا پنالتی نزدی ؟ مگر قرار نبود پنالتی زن تو باشی؟ او در پاسخ صحبت‌هایی انجام داده که در نوع خود عجیب و البته غیر حرفه‌ای است. بنگر گفته: «قرار بود من پنالتی را بزنم اما کمال جان بچه‌ام را قسم داد که ضربه را بزند و من هم توپ را به او دادم!»

اول اینکه از مربی بزرگی چون برانکو با رزومه قابل توجه و آن همه افتخار بعید است که حین بازی با تغییر پنالتی زن تیمش موافقت کند. از طرفی دیگر نقدی به محسن بنگر وارد است که فوتبال حرفه‌ای با من بمیرم و تو بمیری همخوانی ندارد. اگر پرسپولیس در پایان فصل به دلیل از دست دادن همین پنالتی، قهرمان لیگ برتر نشد آیا محسن بنگر پاسخ هواداران را خواهد داد؟

در این خصوص البته پیشکسوتان پرسپولیس هم به سبب دلسوزی برای تیم محبوب شان تغییر زننده ضربه پنالتی به خاطر تمنای یک بازیکن را اشتباه می‌دانند.

جواد منافی که خودش زمانی عضو کادر فنی پرسپولیس بود در این باره می‌گوید: «مگر می‌شود در تمرینات پنالتی‌زن مشخص نشود؟ وقتی قبل از بازی پنالتی زن اول مشخص می‌شود این بازیکن از نظر روحی خودش را آماده زدن ضربه پنالتی می‌کند. اتفاقات بازی برای من عجیب است. مگر پنالتی ناهار یا شام است که بازیکنان به هم تعارف می‌کنند یا اینکه با قسم و من بمیرم تو بمیری پنالتی‌زن عوض شود؟! درست است که بازیکنان با هم رفاقت خوبی دارند اما به راحتی 3 امتیاز از دست پرسپولیس پرید. بنگر بازیکن باتجربه‌ای است و می‌توانست پنالتی را بزند.»

مدافع چپ دهه 70 پرسپولیس می‌گوید: «تعارف کردن و قسم دادن فقط در فوتبال آماتور اتفاق می‌افتد و با یک حرکت غیرحرفه‌ای به راحتی 3 امتیاز را از دست دادیم و به نظرم هواداران در آخر فصل حتما حسرت این 3 امتیاز را می‌خورند. بعد از سال‌ها پرسپولیس می‌توانست در اصفهان ذوب‌آهن را شکست دهد که این اتفاقات افتاد. به نظرم باید این تعارف‌ها و قسم دادن‌ها تمام شود.»

ناصر محمدخانی هم که نمی‌خواهد واکنش تندی به این ماجرا نشان دهد به این انتقاد نرم اکتفا می‌کند: «یک زمانی روحیه بازیکن خیلی خوب است و به خاطر اعتماد به نفس بالا می‌خواهد ضربه را بزند اما این موضوع احساسی است و نباید باشد. پنالتی زن را مربی تعیین می‌کند و باید همان بازیکن بزند.»






تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن