تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور ویزا چندبار ورود 5 ساله ایران و روسیه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صدور ویزا چندبار ورود 5 ساله ایران و روسیه




سفارت روسیه در ایران روز (دوشنبه) اعلام کرد: هیات‌های دیپلماتیک در روسیه و ایران ممکن است ویزای چندبار ورود را برای مدت یک تا پنج سال صادر کنند.





خبرگزاری ایسنا: سفارت روسیه در ایران روز (دوشنبه) اعلام کرد: هیات‌های دیپلماتیک در روسیه و ایران ممکن است ویزای چندبار ورود را برای مدت یک تا پنج سال صادر کنند.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه، بخش رسانه‌یی سفارت روسیه در ایران گفت:‌ در صورتی که دریافت کننده ویزا پیش‌تر ویزای یک‌بار ورود به کشور مقصد را دریافت کرده باشد، سفارت‌خانه‌های ایران و روسیه و سرکنسولگری‌های آن‌ها ممکن است ویزای چندبار ورود برای مدت یک سال و برای شهروندانی که در متن یادداشت تفاهم گروه‌بندی شده‌اند، صادر کند.

مسوول رسانه‌یی سفارت روسیه اضافه کرد:‌ سفارت‌خانه‌ها و کنسولگری‌های دو کشور هم‌چنین قادر خواهند بود تا ویزا برای مدت 5 سال هم صادر کنند.

توافق‌نامه تسهیل روند صدر ویزا بین ایران و روسیه در ششم فوریه به اجرا درآمد. یک توافق‌نامه بین دولتی در 23 نوامبر 2015 به‌دنبال ملاقات رییسان‌جمهور ایران و روسیه به امضا رسید.

دانش آموزان، دانشجویان، استادان دانشگاه هر دو کشور روسیه و ایران و نیز گروه‌های فرهنگی - هنری از جمله شهروندانی هستند که در موضوع تسهیل صدور ویزا قرار دارند.

تجاوز و سرمایه‌گذاران هر منطقه از ایران و روسیه که برای روابط دوستانه توافق دارند با درخواست کتبی شهردار یا فرماندار می‌توانند ویزا دریافت کنند.







تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن