تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799010484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور معاونان استاندار تهران پروژه‌های امداد و نجات مدیریت شهری باقرشهر افتتاح شد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور معاونان استاندار تهران
پروژه‌های امداد و نجات مدیریت شهری باقرشهر افتتاح شد+تصاویر
همزمان با دهه مبارک فجر پروژه‌های مدیریت شهری باقرشهر که در زمینه امداد و نجات طراحی و اجرا شده است با حضور معاونان استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری فارس: پروژه‌های امداد و نجات مدیریت شهری باقرشهر افتتاح شد+تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز و همزمان با یوم‌الله سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پروژه‌های مدیریت شهری باقرشهر که در زمینه امداد و نجات طراحی و اجرا شده است با حضور معاونان استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید. آیین افتتاح پروژه‌های امداد و نجات مدیریت شهری باقرشهر با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، معاونان استاندار تهران، معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیرکل بحران استانداری تهران، مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار ویژه ری، معاونان فرماندار ری، امام جمعه باقرشهر، ناصر موسوی بخشدار کهریزک و جمعی از مسئولان شهرستان ری و استان تهران در سالن همایش‌های شهرداری باقرشهر برگزار شد. بوستان بحران (اسکان اضطرای شهروندان) و ایستگاه آتش‌نشانی شهیدان صفدر و احمد سفلایی (ایستگاه اتش‌نشانی شماره 2) از جمله پروژه‌های امداد و نجات شهرداری باقرشهر است که امروز با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ری افتتاح شد.



 

 



 



  حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و صدها نفر از نوجوانان و کودکان باقرشهر از جلوه‌های ویژه این آیین مبارک بود. مشخصات و ویژگی‌های دو پروژه بزرگ امداد و نجات شهرداری باقرشهر برای آگاهی بیشتر مخاطبان در ادامه این گزارش تشریح می‌شود.  

  ایستگاه آتش‌نشانی شهدای والامقام سفلایی (ایستگاه 2 باقرشهر) این پروژه با هدف خدمات‌رسانی به ساکنان روستاهای حریم و خودروهای عبوری به‌ویژه خودروهای عبوری کمربندی دوم تهران در زمینی به‌مساحت 770 مترمربع و در دو طبقه ساختمان با زیر بنای 800 مترمربع شامل قسمت‌های اداری، خوابگاه، مخابرات، نگهبانی، نمازخانه، سالن ورزشی، اتاق آموزش، رختکن، سرویس‌های بهداشتی بانضمام سه باب آشیانه و تجهیز خودرو نیسان پیشرفته و خودروی اسکانیای اطفای حریق، با اعتبار اجرایی 20 میلیارد ریال و ارزش کلی 30 میلیارد ریال، احداث آن در مهر ماه سال 1393 شروع و در بهمن ماه 1394 در آستانه نوزدهمین سالگرد تأسیس شهرداری هم‌زمان به سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید. استاد فرج پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با این پروژه اظهار داشت: با توجه به این‌که باقرشهر به‌دلیل وجود شهر سنگ، پالایشگاه تهران، نفت بهران و ... به‌عنوان یک قطب صنعتی به شمار می‌رود ضرورت ایستگاه دوم باقرشهر به وضوح حس می‌شد. وی، در ارتباط با مزین شدن این ایستگاه به نام شهدای والامقام سفلایی عنوان کرد: امیدواریم به برکت شهدا کارمندان این ایستگاه برای همیشه بیکار در داخل ایستگاه بنشیند و هیچ حادثه‌ای در باقرشهر رخ ندهد. شهردار باقرشهر با اشاره به جانمایی بی‌نظیر این ایستگاه بیان داشت: ایستگاه آتش‌نشانی شهیدان سفلایی در نقطه‌ای احداث شده است که فاصله آن با جاده ورامین که یکی از محورهای پر حادثه است، 200 متر و فاصله آن با پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران، 50 متر است و در صورت بروز حادثه، ماموران آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان خودشان را به محل حادثه می‌رسانند.        وی ادامه داد: این ایستگاه در حال حاضر به تجهیزات پیشرفته در حوزه تصادفات جاده‌ای و اطفاء حریق مجهز است. بوستان بحران باقرشهر (اسکان اضطراری شهروندان) این پارک با اعتباری بالغ‌ بر 5 میلیارد ریال با تجهیز به امکانات مورد نیاز در زمان وقوع حوادث می‌تواند 500 تا یک هزار خانوار را در خود اسکان دهد. استاد فرج پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان داشت: این پروژه در راستای ایجاد فضایی امن در هنگام بحران، طراحی و اجرا شد و در زمان بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه همانند سیل و زلزله و ... آماده خدمت‌رسانی به مردم مومن و فهیم باقرشهر است. وی ایجاد سرویس‌های بهداشتی، تامین زیرساخت‌های لازم در زمینه برق، آب و ...، سکوی بتنی، ساختمان مدیریت و تجهیزات مورد نیاز در زمان بحران را از جمله ویژگی‌های این پارک برشمرد و عنوان کرد: مدیریت شهری باقرشهر تجهیزات زیادی را برای مواقع بحران تهیه کرده است که در روز افتتاح این پروژه، تجهیزاتی که در این ارتباط تامین شده است به نمایش گذاشته می‌شود که تا حدودی سبب آرامش خاطر شهروندان باقرشهر شود.

94/11/19 - 19:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن