تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821217769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از 32 طرح اموزشی و ورزشی با حضور رئیس مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: سی و دو طرح آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به طور رسمی در قم به بهره برداری رسید .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این طرح ها شامل ساخت یک استخر و دوازده مدرسه و مقاوم سازی نوزده واحد آموزشی است .
 برای اجرای این طرح ها بیش از سی و یک میلیارد تومان از اعتبارات ملی، استانی و سفر رهبری و مشارکت خیرین هزینه شده است .
 استخر مریم یکی از این طرح ها است که زمین آن را آقای علی گیوه چیان از خیرین استان اهدا کرده است که با اعتبارات سفر رهبرمعظم انقلاب اسلامی در منطقه آذرقم ساخته شده است .
دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این طرح ها، آموزش و پرورش رایکی از مهمترین بخش های حیاتی کشور و مرتبط با امنیت ملی ارزیابی کرد گفت :پیشرفت بر محورحکمت و دانایی کشور در گرو توجه به آموزش و پرورش و آموزش عالی است ، بر این اساس برای امر آموزش و پرورش در کشور باید تلاش بسیار کرد .
آقای لاریجانی تدوین و تصویب سند تحول آموزش و پرورش را برای تحقق این هدف ذکرکرد و افزود : عملیاتی کردن این سند که لایه های درهم پیچیده دارد انسجام و دقت نظر زیادی می خواهد .
رئیس مجلس با اشاره به گذر از گردنه برجام و تغییر شرایط گفت : از این فضا باید برای رفع کاستی های آموزش و پرورش بهره برد ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن