تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار گچساران مطرح کرد پیگیری برای شناسایی عوامل شلیک به داوطلب مجلس در گچساران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار گچساران مطرح کرد
پیگیری برای شناسایی عوامل شلیک به داوطلب مجلس در گچساران
فرماندار گچساران گفت: متأسفانه اقدام صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در انتشار این خبر در شب حادثه صحیح و درست نبود و من نمی‌دانم سیاست صدا و سیما از این اقدام چه بود.

خبرگزاری فارس: پیگیری برای شناسایی عوامل شلیک به داوطلب مجلس در گچساران



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان با اشاره به اهمیت خبر و نقش رسانه‌ها در تنویر یا تشویش افکار عمومی اظهار کرد: امروز نقش حیاتی و تأثیرگذار رسانه‌ها بر تغییر و تحولات جهان و کشورها بر کسی پوشیده نیست و دنیای امروز بر پایه اطلاعات رسانه‌ها می‌چرخد. وی با اشاره به نقش و تأثیر برخی اخبار و اطلاعات در جامعه افزود: با توجه به نقش و تأثیرگذاری رسانه‌ها خبرنگاران باید با رعایت خطوط قرمز نظام اقدام به انتشار خبر کنند زیرا در برخی مواقع آسیب‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی یک خبر بیشتر از اثرات مثبت آن است. فرماندار گچساران با اشاره به شلیک با تفنگ ساچمه‌ای توسط برخی افراد ناشناس به یکی از کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت بیان کرد: متأسفانه اقدام صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویر احمد در انتشار این خبر در شب حادثه صحیح و درست نبود و من نمی‌دانم سیاست صدا و سیما از این اقدام چه بود. رحیمی با بیان اینکه حساسیت موضوع در این ناهنجار اجتماعی به دلیل داوطلب بودن فرد مصدوم شده توسط شلیک تفنگ بوده است، گفت: بالاخره در همه جای دنیا و در کشور ما نیز در برخی از موارد این اقدامات مشاهده می‌شود. وی با اشاره به حادثه شیک تفنگ به یکی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت شب در نزدیکی دفتر کار کاندیدای مورد نظر رخ داده که طی آن افرادی موتورسوار با صورت‌های پوشیده به طرف این کاندیدای حوزه گچساران و باشت با تفنگ ساچمه‌ای شلیک کردند. رحیمی عنوان کرد: در این حادثه چند نفر زخمی ‌و همگی برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی اعزام شدند. فرماندار گچساران در ادامه با بیان اینکه شایعات زیادی در خصوص ارتباط برخی مقامات یا کاندیداها با این موضوع در افکار عمومی منتشر شده است، گفت: در این خصوص تاکنون هیچ شخص، مسئول یا خط فکری خاصی شناسایی نشده و تمامی احتمالات مطرح شده شایعه است.

94/11/19 - 17:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن