تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812980306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مستشاران آمریکایی از نگاه همافران ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: اغلب پروژه های حساس نیروی هوایی توسط نیروهای آمریکایی اداره می شد، علی الخصوص در معاونت طرح و برنامه که در واقع قلب نیروی هوایی و از جایگاه حساسی برخوردار بود. در این گزارش روایت هایی از رفتار مستشاران آمریکایی را در ایران می خوانید.
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، متنی ذیل برگرفته از کتاب تاریخ شفاهی نقش نیروی هوایی در انقلاب اسلامی انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی که به بررسی نگاه و دیدگاه همافران آمریکایی به مستشاران پرداخته است.
پیوند وحدت آفرین میان نیروهای نظامی و مردم، نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرد، که با موشکافی و ژرف نگری نقش مهم و حیاتی ارتش در این پیروزی بیش از پیش نمایان می گردد. در ریشه یابی اجمالی تغییر رویه ی ارتش به ویژه نیروی هوایی، که به اصطلاح امید و آرزوی رؤیاهای شاه بود، و پیوستن آن به دامان ملت، تحولی دفعی و تغییری یک¬شبه به نظر نمی رسد؛ یعنی اینکه صرف نظر از تعدادی از سران وابسته ی آن، بدنه ی ارتش با مردم و در جهت انقلاب بوده است.
وقتی ندای وحدت بخش «ارتش فدای ملت، ملت فدای ارتش» در فضای آکنده از رایحه ی دل انگیز اخوت و صمیمیت بین ارتش و مردم طنین انداز شد و نیز زمانی که امام خمینی با پیام های خود، ارتش را در انقلاب سهیم و سرافراز کردند، ارتش نیز به پاس این کرامت، با لبیک گفتن به امام و مقتدای خویش مسلسل ها را از گاز باروت تهی و آنها را مسلح به قدرت ایمان کرد.
... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری تسنیم ]
مستشاران آمریکایی از نگاه همافران ارتش






دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن