تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821219020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پژو هیچ غرامت به ایران خودرو نمی پردازد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز: مدیرعامل ایران خودرو در نامه ای رسمی به رئیس سازمان بورس، نحوه پرداخت غرامت از سوی پژو را شفاف سازی کرد.
به گزارش فرهنگ نیوز، بر اساس نامه مدیرعامل ایران خودرو که امروز دوشنبه ۱۹ بهمن به سازمان بورس ارائه شده، پژو حتی یک یورو نیز به طور نقدی بابت خساراتی که به ایران خودرو وارد کرده، پرداخت نخواهد کرد.
مطابق قرارداد، مبلغ 427 میلیون یورویی که پژو به عنوان غرامت پذیرفته، مجموع ارقامی است که از تسویه بدهی های ایران خودرو و تخفیفات خدماتی که در سال های آینده قرار است پژو ارائه دهد، به دست آمده است.
نکته جالب آن که 69 میلیون یورویی که پژو پذیرفته از بدهی ایران خودرو کسر کند، مربوط به دریافت قطعات و ماشین آلات هم نیست، بلکه مربوط به پرداخت حق امتیاز تولید خودروهای پژو در ایران بوده است.
یعنی ایران خودرو کماکان بابت تولید خودروهای از رده خارج فعلی که خود پژو هم دیگر تولید نمی کند، همچنان حق امتیاز سالانه به پژو پرداخت می کند.
با توجه به نامه مدیرعامل ایران خودرو، مشخص است که پژویی ها با زرنگی هر چه تمام تر تعهد داده اند که برای خدمات و تجهیزاتی که در سال های آینده به ایران خودرو ارائه خواهند داد، تخفیفاتی ارائه خواهند کرد تا به مبلغ 427 میلیون یورو برسد.
با این نوع قراردادنویسی پر از ابهام، ... [ مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی ]

دوشنبه ، ۱۹بهمن۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن