تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812638528




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳ طرح صنعتی شاهرود بهره برداری شد/ اشتغالزایی برای ۴۷ نفر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با هشتمین روز از دهه فجر؛
۳ طرح صنعتی شاهرود بهره برداری شد/ اشتغالزایی برای ۴۷ نفر

افتتاح پروژه های دهه فجر در شاهرود


شناسهٔ خبر: 3045130 - دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
استانها > سمنان

شاهرود - همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، سه طرح صنعتی و همچنین ساختمان تشریح و آناتومی دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون استاندار سمنان در شاهرود افتتاح شد. به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شاهرود پیش از ظهر دوشنبه و در راس هیئتی متشکل از روسا و مسئولان ادارات و نهادهای دولتی با حضور در شهرک صنعتی این شهرستان سه طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۸۰میلیون تومان و اشتغال زایی ۴۷نفر را افتتاح کرد. شرکت دانش بنیان کانی صنعت شاهوار، تولید کننده دستگاه های حفاری عمیق و نیمه عمیق و ظرفیت تولید سالانه دو دستگاه لوکوموتیو معدنی، سه دستگاه مته حفاری و پنج دستگاه حفاری تاپ درایو با اعتبار ۹۶۰میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۷نفر، شرکت تولید محصولات بتونی آلاچیق با اعتبار ۷۹۰میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۲نفر و با ظرفیت تولید سالانه چهار هزار تن بتون مسلح و شرکت سیما توان شاهرود تولید کننده ژنراتوو و ترانسفورماتورهای برق، دستگاه اعلام حریق و موتور برق ای سی و دی سی با اعتبار۴۳۰میلیون تومان و اشتغال زایی ۱۸نفر از جمله واحدهای صنعتی بودند که در این روز افتتاح شدند. همچنین در خلال آئینی با حضور فرماندار شاهرود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، اتاق آناتومی و تشریح این دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت.

حمایت دولت از واحدهای صنعتی اشتغال زا فرماندار شاهرود در خلال افتتاح این پروژه ها گفت: افتتاح شرکت دانش بنیان تولید دستگاه های حفاری و همچنین تولید داخلی دستگاه حفاری برای نخستین بار در کشور با عمق یکهزار و ۶۰۰متر، یکی از مهمترین دستاوردهای صنعتی شهرستان در یکسال گذشته بوده است که امروز شاهد افتتاح این پروژه با اشتغال زایی مستقیم ۱۷نفر بودیم. سیدمحمدرضا هاشمی ضمن تاکید بر رواج شرکت های دانش بنیان به منظور اشتغال زایی پایدار تاکید کرد: این شرکت ها می توانند راه مناسبی برای فراهم آوردن شرایط شغلی در بین جوانان باشند و دولت نیز این طرح ها را مورد حمایت قرار می دهد. وی افزود: افتتاح شرکت تولید ژنراتورهای برق با توان تولید ۸۰دستگاه در سال، بازسازی ترانسفورماتور های برقی با ظرفیت سالانه ۱۸۰دستگاه، تولید سالانه ۲۰۰موتور برق دی سی و ۱۸۰موتور ای سی در کنار تولید سالانه ۲۵۰دستگاه تابلوی اعلام حریق نیز از جمله ظرفیت های صنعتی بخش شاهرود است که در هشتمین روز از دهه فجر شاهد افتتاح آن بودیم.

شرکت های دانش بنیان نیاز امروز کشور معاون استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان نیاز امروز کشور هستند، گفت: امروزه در کشورمان باید در کنار بحث تولید، موضوع کارهای پژوهشی و علمی را نیز مد نظر قرار دهیم تا بتوانیم با علم روز در تولیدات صنعتی پیش برویم که در این راستا حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان، از نگاهی ویژه نشات می گیرد. هاشمی با بیان اینکه ۱۲شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری شاهرود مستقر است، ابراز داشت: وجود این تعداد قابل توجه شرکت دانش بنیان و پژوهش محور در راستای تولید، نشان دهنده ضرورت حضور این قبیل شرکت ها در عرصه تولید محسوب می شود که خوشبختانه در استان سمنان در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان، اقدامات خوبی انجام شده است. وی افزود: ما ملزم به پیش روی با علم روز در کنار تولید صنعتی در زمینه های مختلف صنعتی و کشاورزی هستیم و به همین دلیل، امروز شرکت های دانش بنیان نیاز کشور هستند.

شرکت های دانش بنیان مزایای فراوانی دارند رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود نیز در خلال افتتاح این پروژه ها گفت: تولید در شرکت های دانش بنیان دارای ارزش افزوده بیشتری هستند و در کنار این مزیت نیازمند مکان و هزینه چندانی نیز نیستند پس می توانند سود دهی و درآمد زایی بیشتری را با خود به همراه داشته باشند که این مزیت اصلی شرکت های دانش بنیان محسوب می شود. امیر امیرحسینی با بیان اینکه صنایع ما باید به سوی دانش بنیان شدن حرکت کنند، توضیح داد: امروزه سود دهی بالای موسسات دانش بنیان در کنار کاهش هزینه مصارف و منابع و اشتغال زایی بالا، نکاتی نیستند که در صنایع بتوان به راحتی از کنار آن ها گذشت پس اگر می خواهیم در امر اشتغال زایی صنعتی در کشور و شهرستان شاهرود به توفیقاتی دست یابیم می بایست به سمت استفاده از شرکت های دانش بنیان پیش برویم. وی با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان مزیت کم هزینه بودن را دارند، ادامه داد: کاهش هزینه ها در شرکت های دانش بنیان به راحتی حاصل می شوند چرا که در آن ها ابداعات و اختراعات و ایده های جدید با توجه به نیاز و مطالبات مجموعه های صنعتی با دانش بومی و هزینه اندک تولید می شوند و وقتی این هزینه ها کاهش یابند، قطعا درآمد و سودهی واحد صنعتی افزایش یافته و مشکلات مالی پیرو آن، به حداقل می رسند.

عیدی کارگران یک میلیون و ۷۲۰هزار تومان رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهرود در خلال افتتاح پروژه های صنعتی شاهرود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره پرداخت عیدی به کارگران، گفت: طبق قانون حداقل عیدی کارگران می بایست دو برابر حقوق دریافتی ثابت آنها باشد و از آنجا که وزارت کار درآمد ماهانه ثابت کارگران را ۷۱۲ هزار تومان در نظر گرفته است، عیدی کارگران یک میلیون و ۷۲۴ هزار تومان پرداخت خواهد شد. امیرحسینی بیان داشت: البته این حداقل عیدی کارگری است و کارفرمایان می توانند تا سقف سه برابر دستمزد ثابت کاگران که بر اساس قانون دو میلیون و ۱۳۶هزار تومان محاسبه می شود، عیدی پرداخت کنند. وی همچنین درباره سیاست های اشتغال زایی دولت در پایان افزود: دولت دو نوع سیاست را در بحث اشتغال دنبال می کند که در وهله نخست به دنبال حفظ مشاغل کنونی است و در وهله بعد ایجاد فرصت شغلی جدید را دنبال می کند که با کنترل تورم خوشبختانه روند تعطیلی کارخانجات و واحدهای صنعتی شاهرود بسیار کند شده است. گفتنی است همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود، از صبح سه شنبه میزبان معاون استاندار سمنان و دولتمردان شهرستان شاهرود خواهند بود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن