تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814956863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنیاد برکت ۵۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بنیاد برکت ۵۰۰ میلیارد تومان در خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری می‌کند استان‌ها > خراسان جنوبی - تسنیم نوشت ، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درحال حاضر بنیاد برکت بیش از ۲۰۰میلیارد تومان در بخشهای مختلف در خراسان جنوبی سرمایه گذاری کرده است گفت: موافقت سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی بنیاد برکت در استان اخذ شد.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی ظهر امروز در دیدار با طلاب مدرسه علمیه رضویه بیرجند با گرامیداشت دهه فجر یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: طلاب حوزه‌های علمیه باید پاسخگوی نیاز جامعه بشری باشند. وی با بیان اینکه برای معرفی اسلام واقعی جایگاه حوزه‌های علمیه بسیارتـأثیرگذار است، افزود: باید زمینه ساز ظهور برای حضرت مهدی(عج) باشیم و امروز به برکت انقلاب اسلامی گرایش مردم به اسلام ناب محمدی بیش از هر زمان دیگری گسترش یافته است. نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رابطه با کشور آمریکا بعد از برجام گفت: ماهیت آمریکا با مذاکره قابل حل نیست و آنها هیچ زمان قابل اعتماد نبوده و نیست و گروهک تروریستی داعش یکی از گروهک‌های دست نشانده آمریکا بوده که برای جلوگیری از گسترش موج اسلام خواهی در دنیا به وجود آمد. عبادی با بیان اینکه کشور روسیه از جمله کشورهایی است که درخواست های فراوانی تاکنون داشته که ایران روحانیت خود را در اختیار این کشور قرار دهد افزود: در این راستا طلاب ما باید به زبان های خارجه تسلط و برای جهاد بزرگ آماده شوند. وی با بیان اینکه کشور آمریکا هیچ گاه جرات حمله به کشور ایران را ندارد، اظهار داشت:همشه باید پشت سر ولایت حرکت کنیم تا به مملکت آسیب نرسد. نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم گفت: در حال حاضر بنیاد برکت بیش از 200 میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف خراسان جنوبی سرمایه گذاری کرده و علاوه بر این موافقت سرمایه گذاری تا 500میلیارد تومان در استان اخذ شده است.  

کلید واژه ها: استان خراسان جنوبی - انتخابات مجلس دهم -




دوشنبه 19 بهمن 1394 - 06:08:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن